| کد خبر: 192041 |

چالوس جمعه یک‌طرفه می‌شود

جاده چالوس در بیست و یکمین روز تابستان یک‌طرفه می‌شود.

تین نیوز

رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده چالوس جمعه ۲۱ تیرماه یکطرفه می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علیرضا قدم رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۱۹ تیرماه در جاده‌های مازندران، گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه ۲۱ تیرماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۲۲ تیرماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و همچنین از ساعت ۱۸ روز جمعه ۲۱ تیرماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۲۲ تیرماه از مرزن آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی گفت: تردد کلیه تریلر‌ها از جاده هراز ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۱۹ تیرماه و از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از جاده هراز ممنوع است.

وی افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک از محور‌های کرج- چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران، در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی  مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.