| کد خبر: 191840 |

◄ اعزام 30 هزار مسافر برای حج امسال از فرودگاه امام

از امروز هفدهم تیر ماه عملیات حج از فرودگاه امام آغاز خواهد شد که حدود ۳۰ هزار نفر از این فرودگاه عازم سرزمین وحی خواهند شد.

تین نیوز

  آیین بدرقه زائران حج تمتع ۹۸ صبح امروز از محل ترمینال سلام انجام گرفت.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، این مراسم با حضور علی عابدزاده ریس سازمان هواپیمایی کشوری، رییس سازمان حج و زیارت، دهقانی زنگنه مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و علی رستمی مدیرعامل و رییس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام  برگزار شد.

علی رستمی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام در این مراسم گزارش خلاصه‌ای از عملیات حج در شهر فرودگاهی امام ارائه کرد و گفت: از امروز هفدهم تیر ماه عملیات حج از فرودگاه امام آغاز خواهد شد که حدود ۳۰ هزار نفر از این فرودگاه عازم سرزمین وحی خواهند شد.

وی عنوان کرد: شهر فرودگاهی امام میزبان زائران استان البرز، تهران, قم، لرستان، کاشان خواهد بود.

رستمی با تاکید بر اینکه هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت انجام پروازهای روان انجام گرفته است، بیان کرد: این اتفاق امکان پذیر نبود مگر با همکاری مدیران و مسئولانی در برگزاری حج ۹۸ نقش داشتند.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی به آماده‌سازی ترمینال سلام اشاره کرد و افزود: عملیات ساخت ترمینال سلام از سال‌های گذشته آغاز شده بود اما در یک سال گذشته فعالیت‌های ساخت آن سرعت گرفت که در نهایت برای عملیات حج تمتع سال جاری آماده شد.

وی همچنین از تمامی کسانی که برای عملیات حج تلاش کردند تشکر کرد و گفت: همه مسئولان به ویژه وزیر راه و شهرسازی تاکید جدی برای انجام پروازهای حج به بهترین شکل ممکن داشتند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.