| کد خبر: 191838 |

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور عنوان کرد:

◄ با کشف حجاب در فرودگاه‌ها به شدت برخورد می‌کنیم

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور، تاکید کرد: ما ناچار هستیم با زائرانی که مرتکب جرم می شوند طبق قانون برخورد کنیم.

تین نیوز

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور، تاکید کرد: ما ناچار هستیم با زائرانی که مرتکب جرم می شوند طبق قانون با آنها برخورد کنیم.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، سردار تقی مهری رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور در مراسم بدرقه زائران حج تمتع 98 عنوان کرد: زائران باید توجه داشته باشند که در طی مدت حضور یک ماهه خود مهمان کشوری هستند که باید به قوانین آن کشور احترام گذاشته و آن را رعایت کنند.

او در ادامه عنوان کرد: دیده شده که برخی زائرانی که مشرف به سرزمین وحی می‌شوند قوانین کشور مقصد را رعایت نکرده‌اند و همکاران بنده ناچار شدند که از اعزام این افراد به سرزمین وحی جلوگیری کنند.

سردار مهری حمل مواد مخدر و یا داروهای ممنوعه را از جمله موارد غیر قانونی اعلام کرد و افزود: در جلسات مختلف این گونه موارد خدمت زائران عزیز توصیه شده و خواهش می‌کنیم به طور حتم به این دست از این موضوعات توجه کنند.

او به یک اقدام جدی در حج تمتع 98 اشاره کرد و توضیح داد: یکی از اقدامات جدید که امسال انجام داده‌ایم این بوده که تمامی فرماندهان ما در همه فرودگاه‌هایی که عملیات حج در آن برقرار بوده به پای میز خدمت خواهند رفت و به زائران عزیز کمک خواهند کرد.

او  تاکید کرد: ما ناچار هستیم با زائرانی که مرتکب جرم می‌شوند طبق قانون برخورد کنیم که در نهایت برای این افراد پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.

وی بیان کرد: فهرست داروهای ممنوعه که شامل ۱۰ قلم است را به حجاج معرفی کرده‌ایم و به جهت آنکه ورود این داروها به عربستان ممنوع است، ما هم در ایران اجازه نمی‌دهیم زائران این داروها را با خود از کشور خارج کنند.

وی بیان کرد: فهرست داروهای ممنوعه که شامل ۱۰ قلم است را به حجاج معرفی کرده‌ایم و به جهت آنکه ورود این داروها به عربستان ممنوع است، ما هم در ایران اجازه نمی‌دهیم زائران این داروها را با خود از کشور خارج کنند.

سردار مهری تاکید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زائران خانه خدا حتما به موقع در فرودگاه‌ها حاضر باشند و توجه کنند که داروهای ممنوعه و یا مواد مخدر به همراه نداشته باشند.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: با کشف حجاب در فرودگاه‌های کشور برخورد جدی می‌شود و مقامات قضایی هم در این حوزه حمایت جدی از ما دارند و از ما خواسته‌اند قاطعانه برخورد کنیم.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور اظهار‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: اگر کسی از قانون تبعیت نکند با برخورد جدی پلیس مواجه می‌شود ضمن آنکه پرونده قضایی در این باره تشکیل می‌شود و به علت زمانبر بودن این پروسه پرونده قضایی ممکن است مسافری که قصد پرواز دارد از پرواز هم جا خواهد ماند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.