| کد خبر: 191804 |

◄ ایمن‌سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های مازندران

​مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران از ایمن سازی بیش از 43 نقطه پرحادثه در جاده‌های این استان در سه ماه گذشته خبر داد.

تین نیوز

​مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌های استان مازندران از ایمن سازی بیش از  43 نقطه پرحادثه در جاده‌های این استان در سه ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، عباسعلی نجفی با اشاره به این‌که، به دلیل گستردگی کار که حدود 50 نقطه است؛ اعلام دقیق منابع مالی موردنیاز برای کار در این حوزه ممکن نیست، اظهار داشت: پراکندگی عملیات در بخش‌های مختلف مانع از جمع‌بندی اعتبار تخصیص داده شده به این حوزه در زمان اجرای پروژه‌ها در حال حاضر شده است.

وی در ادامه یادآور شد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از ابتدای سال تا به حال در طرح آشکارسازی نقاط پرحادثه، اقدام به تجدید و احیای بیش از 350 کیلومترخط‌‌کشی‌،  اجرای بیش از 3هزار متر نیوجرسی به عنوان جداکننده، نصب بیش از 9هزار عدد علائم اخطاری، انتظامی و اخباری، اجرای روشنایی نقطه‌ای محورها و نقاط پر حادثه در 5 مقطع، اجرای روشنایی طولی محورها به طول 4هزار و 700 متر، نگهداری روشنایی طولی محورهای استان به طول بیش از 360 کیلومتر، نگهداری روشنایی تونل‌های استان به طول بیش از 20 کیلومتر، تعمیرات و نگهداری گاردریل در محورهای مختلف استان به مقدار بیش از 3هزار و 500 متر، پاکسازی حریم و نگهداری فضای سبز در طول محورهای حوزه استحفاظی کرده است.

به گفته نجفی، محورهای ارتباطی مازندران به دلیل حجم بالای ترافیک و تردد وسایل نقلیه جزو محورهای حساس محسوب می‌شوند و  ایمن‌سازی این محورها و حذف نقاط پرحادثه به‌عنوان دو برنامه اصلی این اداره‌کل به‌صورت ویژه در دستور کار قرار داشته است.

​مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران، به آشکار سازی 51 نقطه پر تصادف در جاده‌های مازندران توسط این اداره کل در سال جاری اشاره داشت و خاطرنشان کرد: محورهای ارتباطی هراز، سوادکوه، نکا-بهشهر، بابل-آمل، بابل‌-گلوگاه و محور کناره ازجمله محورهای هستند که آشکارسازی نقاط پر حادثه در آن‌ها صورت گرفت و امید می‌رود در نقاط یاد شده از این پس شاهد کاهش سوانح رانندگی باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.