| کد خبر: 191755 |

در هفته دولت امسال؛

باند دوم محور تفت-ده‌بالا هفته دولت بهره‌برداری می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از تلاش برای بهره‌برداری از باند دوم محور تفت-ده‌بالا در هفته دولت خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از تلاش برای بهره‌برداری از باند دوم محور تفت ـ ده‌بالا در هفته دولت خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، علی علیخانی در حاشیه بهره‌برداری از کمربندی آیت‌اله خامنه‌ای ضمن بازدید از باند دوم محور تفت ده بالا با اشاره به اینکه وظیفه ذاتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، نگهداری از محورهای مواصلاتی است، اظهار داشت: مدتی پیش پروژه‌ای حدود پنج کیلومتر با استفاده از اعتبارات استانی و ملی برای مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد تعریف شد.

وی عنوان کرد: این پروژه، باند دوم یک قطعه از محور تفت ده‌بالا است که پنج کیلومتر طول دارد و در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی ۹۳ درصدی برخوردار است.

علیخانی ادامه داد: برای این پروژه پنج کیلومتری تاکنون ۴.۵ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل آن نیز به ۵۰۰ میلیون تومان دیگر نیاز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد خاطرنشان کرد: با مذاکراتی که با پیمانکار طرح صورت گرفته، قرار است این پروژه توسط پیمانکار تکمیل و تسویه حساب نهایی تا پایان امسال انجام شود.

وی اظهار امیدواری کرد: این پروژه اواخر مردادماه یا هفته دولت آماده بهره برداری شود.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.