| کد خبر: 191663 |

رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران:

شهردار تهران پاسخگوی عدم پاسخگویی مدیران خود باشد

رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: عدم پاسخگویی برخی مدیران شهرداری نسبت به تذکرات اعضای شورای شهر نیازمند پاسخگویی شهردار تهران است.

تین نیوز
رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: عدم پاسخگویی برخی مدیران شهرداری نسبت به تذکرات اعضای شورای شهر نیازمند پاسخگویی شهردار تهران است.
 
به گزارش تین نیوز به نقل از میزان، الهام فخاری، رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با موضوع بی‌توجهی مدیران شهرداری برای پاسخگویی به تذکرات اعضای شورای شهر اظهار داشت: برخی از تذکرات اعضای شورای شهر تهران بار‌ها در صحن شورا تکرار می‌شود، اما باز هم بی پاسخ می‌ماند.

 

فخاری ادامه داد: من امیدوارم شهردار تهران این مسئله را مورد توجه و بررسی قرار دهند تا مشکل عدم پاسخگویی مدیران شهرداری برطرف شود.

وی افزود: برای مثال موضوع ساماندهی پارک حاشیه‌ای خودرو‌ها چندین بار در صحن و از سوی چند تن از اعضا مطرح شده است، اما تاکنون پاسخی در این زمینه داده نشده است.

رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: به نظر می‌رسد چرخه بررسی، طرح سوال و تذکر و ارائه پاسخ به شورا، درست عمل نمی‌کند و نیازمند اصلاح است.

وی اظهار داشت: گاهی موارد تذکر داده شده به طور کل پاسخ داده نمی‌شود و گاهی نیز پاسخ‌ها بسیار کلی، مبهم و غیر مرتبط هستند به شکلی که انگار پاسخ‌ها تصادفی داده شده اند.

فخاری با اشاره به اینکه لیست تذکرات اعضای شورای شهر وجود دارد، تصریح کرد: منتظر پاسخ شهرداری تهرن در این خصوص خواهیم بود و امیدواریم هر چه زودتر به این مشکل رسیدگی شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت لزوم لیست تذکرات اعضای شورا وجود دارد و مشخص است که چه تذکراتی بی پاسخ مانده و یا به درستی پاسخ آن‌ها داده نشده است.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: البته در برخی موارد هم تذکرات به درستی پاسخ داده شده است، اما به طور کلی عدم پاسخگویی و کلی گویی در پاسخ به تذکرات اعضای شورای شهر از سوی مدیران شهرداری بسیار رایج است.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.