| کد خبر: 191632 |

احداث کارخانه ساخت و تعمیر واگن در بافق

مدیرکل راه آهن یزد با اشاره به اقدامات انجام شده برای مکان یابی و واگذاری زمین احداث کارخانه ساخت و تعمیر واگن در شهرستان بافق گفت: کارخانه ساخت و تعمیر واگن در بافق احداث می شود.

تین نیوز

مدیرکل راه آهن یزد با اشاره به اقدامات انجام شده برای مکان یابی و واگذاری زمین احداث کارخانه ساخت و تعمیر واگن در شهرستان بافق گفت: کارخانه ساخت و تعمیر واگن در بافق احداث می شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایلنا، سیدمصطفی داوودی اظهار داشت: کارخانه ساخت و تعمیر واگن در زمینی به مساحت هفتاد هزار متر مربع در محدوده کارگاهی بافق به سمت کرمان احداث می شود.

وی ادامه داد: احداث کارخانه ساخت و تعمیر واگن که در انتها به ساخت و تعمیر لکوموتیو نیز ختم می‌شود، می تواند زمینه سرمایه گذاری و اشتغال زایی را در بافق فراهم کند .

مدیرکل راه آهن یزد عنوان کرد: تفاهم اولیه بین فرمانداری و راه آهن در این زمینه انجام شده تا پس از آن وارد مراحل سرمایه گذاری برای احداث کارخانه شود .

وی همچنین در خصوص کمبود سهمیه قطار مسافربری در شهرستان بافق بیان داشت: سهمیه شناور است و زیر نظر بخش خصوصی است و در حوزه کاری راه آهن نیست که بتوانیم تغییر دهیم.

داوودی اظهار داشت: اما برای موارد خاص می‌توانیم رایزنی و کمک کنیم که این سهمیه افزوده شود.

مدیرکل راه آهن یزد همچنین در خصوص بهسازی ایستگاه های قطار شهرستان بافق نیز تصریح کرد: تنها در ایستگاه مبارکه بافق در دو سال گذشته حدود ۱۵میلیارد تومان هزینه شده است.

وی در پایان خواستار تسریع و کمک به سرمایه گذار احداث این کارخانه با فراهم سازی زیرساخت های لازم و حمایت های فرمانداری بافق شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.