| کد خبر: 191631 |

تخصیص 32 میلیارد تومان اعتبار برای تسریع پروژه راه‌آهن سبزوار

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از تخصیص 32 میلیارد تومان اعتبار به منظور سرعت بخشی به‌عملیات اجرایی پروژه راه‌آهن این شهرستان و ابلاغ آن به وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

تین نیوز

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از تخصیص 32 میلیارد تومان اعتبار به منظور سرعت بخشی به‌عملیات اجرایی پروژه راه‌آهن این شهرستان و ابلاغ آن به وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه اعتبار بسیار خوبی برای اتصال مسیر راه‌آهن سبزوار به شبکه ریلی سراسری تهران ـ مشهد پیش‌بینی شده است، گفت: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور 100 میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که از این میزان 51 میلیارد تومان اعتبار ابلاغ شد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی افزود: اعتبار امسال برای تکمیل پروژه راه‌آهن سبزوار 120 درصد به میزان 32 میلیارد تومان از ردیف‌های اعتباری مختلف تخصیص آن ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه پیمانکار انجام عملیات زیرسازی پروژه راه‌آهن سبزوار به‌صورت جدی در حال انجام فعالیت است، بیان کرد: از کیلومتر صفر تا 6 پروژه در حال زیرسازی است و این مسیر تا پایان شهریورماه سال جاری تکمیل می‌شود.

سبحانی‌فر تصریح کرد: مسیر کیلومتر 27 تا 28 چندین نقطه انفجاری دارد که در حال حاضر در حال انجام است.

 نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسیر راه‌آهن محدوده روستای خیرآباد سبزوار تا محل احداث ایستگاه راه‌آهن به طول سه کیلومتر در دست ارزیابی برای رفع معارض است، گفت: با اتمام عملیات این مسیرهای راه‌آهن سبزوار تا آذرماه امسال زیرسازی پروژه به پایان می‌رسد.

وی یادآور شد: عملیات احداث ایستگاه راه‌آهن سبزوار با حدود 30 میلیارد تومان اعتبار طی چند روز اخیر وارد فاز اجرایی شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.