| کد خبر: 191600 |

◄ آمادگی فرودگاه کرمان برای اعزام زائران حج تمتع سال 98

مدیرکل فرودگاه‎های استان کرمان در دومین نشست هماهنگی پروازهای رفت حج تمتع استان کرمان از آمادگی این فرودگاه برای اعزام زائران خانه خدا خبر داد.

تین نیوز
مدیرکل فرودگاه‎های استان کرمان در دومین نشست هماهنگی پروازهای رفت حج تمتع استان کرمان از آمادگی این فرودگاه برای اعزام زائران خانه خدا خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه‎های استان کرمان، علی قاسم‎زاده در این جلسه که با حضور مسئولان و نمایندگان تمامی نهادها و ارگانهای دخیل در عملیات حج تمتع برگزار شد، توفیق خدمتگزاری به میهمانان خانه خدا را فرصتی مغتنم برشمرد و گفت: تمامی نهادها و ارگان های مستقر در فرودگاه کرمان با همراهی، همدلی، همکاری و مدیریت مدبرانه خود، از آماده انجام عملیات حج برخوردار هستند.

وی با اشاره به انجام بازرسی‎ها و وارسی‎ها در فرودگاهی و آمادگی کامل این اداره کل برای افزایش کیفیت سطح خدمات‎رسانی به زائران و مستقبلین گفت: تمامی ارگان‎ها و نهادهای دخیل در عملیات حج باید خود را برای هرگونه پیش آمد احتمالی آماده کنند و با پیش‎بینی موضوعات احتمالی مدیریت مدبرانه و لازم را در زمان خاص انجام دهند زیرا اگر خدمت‎رسانی نامناسب تأثیر منفی بر روحیه زائران عزیزمان و افزایش دغدغه و نگرانی آنها می‎شود.

قاسم‎زاده با اشاره به الزام حضور نمایندگان ارگان‎ها و زائران بیت الله الحرام 4 ساعت قبل از پرواز در فرودگاه گفت: حضور نماینده تام الاختیار سازمان حج و زیارت، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی و مدیر ترمینال در میز خدمت برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در تمامی پروازها الزامی است.

علی قاسم‎زاده در پایان گفت: عملیات اعزام 3687 زائر بیت الله الحرام به سرزمین وحی از 29 تیرماه تا 3 مردادماه در قالب 24 کاروان از استان کرمان و یک کاروان از استان یزد با حدود 19 سورتی پرواز توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی انجام خواهد شد.

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.