| کد خبر: 191531 |

رئیس سازمان حج و زیارت :

◄ «ترمینال سلام» با نمونه های خارجی قابل رقابت است

رئیس سازمان حج و زیارت :بهره برداری از ترمینال سلام می تواند به تحقق برنامه توسعه ای شهر فرودگاهی برای تبدیل شدن به نقطه ای تاثیر گذار در صنعت هوایی منطقه کمک شایانی کند.

تین نیوز

رئیس سازمان حج و زیارت عنوان کرد: بهره‌برداری از ترمینال سلام می‌تواند به تحقق برنامه توسعه‌ای شهر فرودگاهی برای تبدیل شدن به نقطه‌ای تأثیرگذار در صنعت هوایی منطقه کمک شایانی کند.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت در حاشیه بازدید از ترمینال سلام گفت : ساخت این ترمینال توانمندی متخصصان این مرزوبوم را در عرصه مهندسی و توسعه کشور به نمایش گذاشته است.

رشیدیان با اشاره به به‌کارگیری معماری زیبا و امکانات مناسب در ترمینال سلام ادامه داد بهره‌برداری از این ترمینال می‌تواند به تحقق برنامه توسعه‌ای شهر فرودگاهی برای تبدیل شدن به نقطه‌ای تأثیرگذار در صنعت هوایی منطقه کمک شایانی کند چراکه این ترمینال با نمونه‌های خارجی قابل‌رقابت است.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم میان کلیه نهادهای فعال در عملیات پروازهای حج برای هرچه بهتر انجام شدن این عملیات صورت گرفته بیان داشت ارائه خدمات شایسته به زائران و تأمین رفاه آن‌ها مهم‌ترین برنامه سازمان حج و زیارت، شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت : امسال کلیه پروازهای حج توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود از همین رو لازم است تا همکاری نزدیکی میان تمامی ارگان‌ها برای کمک به این شرکت در جهت انجام به‌موقع پروازها وجود داشته باشد.

رشیدیان با اشاره به بروز تأخیرهای احتمالی در پروازها افزود تمهیدات موردنیاز برای رفاه حال زائران در هنگام بروز تأخیرهای احتمالی اندیشیده شده تا آرامش این عزیزان در طول سفر حفظ شود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.