| کد خبر: 191530 |

◄ عملکرد اداره کل راه آهن هرمزگان در سه ماهه سال ۹۸

عملکرد سه ماهه این اداره کل در زمینه بارگیری یک میلیون و ۸۶۳ هزار و ۱۹ تن انواع محمولات و مواد معدنی و کالاهای تجاری شامل کانتینر و محمولات ترانزیت بوده که از مبادی ایستگاههای گل گهر، معدن گل گهر و بندر شهید رجایی بارگیری شده و به مقاصد مختلف داخلی و خارجی ارسال شده است.

تین نیوز

مدیر کل راه آهن هرمزگان عملکرد این اداره کل را تشریح کرد: عملکرد سه ماهه این اداره کل در زمینه بارگیری یک میلیون و ۸۶۳ هزار و ۱۹ تن انواع محمولات و مواد معدنی و کالاهای تجاری شامل کانتینر و محمولات ترانزیت بوده که از مبادی ایستگاههای گل گهر، معدن گل گهر و بندر شهید رجایی بارگیری شده و به مقاصد مختلف داخلی و خارجی ارسال شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل ازراه آهن هرمزگان، حسن ماسوری افزود: در زمینه تخلیه نیز به میزان ۳ میلیون و۵۰۷ هزار و ۶۸۵ تن انواع محمولات و مواد معدنی در سایر خطوط تخلیه این اداره کل شامل: پالایشگاه ، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس(بارکو)، بندر شهید رجایی و خطوط تخلیه دستی مانوری تخلیه شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲درصد رشد داشته است .

در همین مدت عملکرد راه آهن هرمزگان به میزان ۵ میلیون و ۳۷۰ هزارو ۷۰۴ تن کالا و محمولات بوده که۵ درصد رشد را نشان میدهد و موجب رسیدن تن کیلومتر مرزی به میزان ی۲ میلیارد و ۱۳۱ میلیون و ۷۰۲ هزار و۷۰۸ تن کیلومتر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد رشد داشته است.

مدیرکل راه آهن هرمزگان گفت: عملکرد بندر شهید رجایی نیز در این مدت ۲ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۴۷۲ تن کالا بوده که ۶ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد، در زمینه عملکردکانتینر نیز اقدام به حمل ۱۲ هزار و ۱۰۱ ( TEU) کرده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.