| کد خبر: 191476 |

«قم کارت» راه‌اندازی می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهردار قم گفت: «قم کارت» شیوه پرداخت الکترونیک هوشمند است که به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده است.

تین نیوز

ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن همایش شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: اطلاعات لازم از مردم جمع‌آوری شده و در بودجه شهرداری گنجانده می‌شود و در زمان اصلاح بودجه نیز باز اطلاعات لازم از مردم دریافت شده و در اصلاح بودجه گنجانده می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از قم نیوز،  محسن رنجبر  با بیان این‌که برنامه قم ۱۴۰۰ برای رسیدن این شهر به چشم‌انداز ۱۴۱۴ است که بخشی از آن متعلق به شهرداری است، افزود: در تلاشیم تا برای هر یک از ۱۲۲ محله موجود در سطح شهر برنامه ارتقای کیفی داشته باشیم که در این خصوص از شهروندان و نخبگان محل نیز استفاده می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم در خصوص فعالیت قم کارت در شهر قم افزود: قم کارت شیوه پرداخت الکترونیک هوشمند است که به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده است و در داخل اتوبوس‌ها جایگزین کارت می‌شود و به سایر خدمات شهرداری به صورت الکترونیک نیز ارتقا می‌یابد.

وی بیان کرد: سامانه قم یار برای شهروندان در نظر گرفته شده است که در این سامانه بسیاری از خدماتی که امکان الکترونیکی شدن دارند می‌توان با ثبت نام و وارد کردن کد ملی انجام داد.

رنجبر ادامه داد: سامانه شاخه نیز برای ارتباط شهروندان با شهرداری در نظر گرفته شده است.

منبع: قم نیوز
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.