| کد خبر: 191445 |

◄ کنفرانس جامع مدیریت‌شهری ودومین نمایشگاه تخصصی دوچرخه شهری و حمل و نقل پاک افتتاح شد

مراسم افتتاحیه چهارمین کنفرانس جامع مدیریت‌شهری ایران با رویکرد حمل و نقل پاک به همراه دومین نمایشگاه تخصصی دوچرخه شهری و حمل و نقل پاک با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، محسن پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و یعقوب آزاده دل و مسولان شهری و متخصصان این حوزه در حال برگزاری است.

تین نیوز

مراسم افتتاحیه چهارمین کنفرانس جامع مدیریت‌شهری ایران با رویکرد حمل و نقل پاک به همراه دومین نمایشگاه تخصصی دوچرخه شهری و حمل و نقل پاک با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، سیدمحسن پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و یعقوب آزاده‌دل و مسولان شهری و متخصصان این حوزه در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مدیر واحدهای توسعه حمل و نقل پاک شهرداری تهران با اشاره به حضور پررنگ استارتاپ‌های حمل و نقلی در دومین نمایشگاه تخصصی وچرخه شهری و حمل و نقل پاک، اظهار داشت: در این نمایشگاه قرار است رونمایی از پیک دوچرخه به منظور جابه جایی بار با همکاری یک گروه استارتاپی و پیک بادپا صورت بگیرد.

یعقوب آزاده‌دل در ادامه با بیان این نکته که این نمایشگاه قدری با نمایشگاه سال گذشته متفاوت است، افزود:  بزرگ‌ترین تفاوت‌ها برگزاری نمایشگاه از سوی بخش خصوصی با حمایت شهرداری تهران است.

آزاده‌دل به حضور بانک رسالت در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: قرار است این بانک با ارایه تسهیلات به توسعه دوچرخه سواری در تهران کمک کند.

وی با اشاره به این که استارتاپ‌های تهیه کیت و باطری دوچرخه‌های برقی حضور فعالی در این نمایشگاه دارند، ابراز داشت: سال گذشته ۵۰ ایستگاه بیدود برای ارایه دوچرخه به شهروندان افتتاح شد که یکی از خروجی‌های نمایشگاه سال گذشته است.

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان این‌که اگر در این موضوع پایداری نکنیم تبعات منفی خواهد داشت خاطرنشان کرد: اگر همین رویه ادامه پیدا کند پروانه که سهل است، حاجی لک لک‌های تهران هم بر می‌گردند.

وی یادآور شد: با رایزنی‌های صورت گرفته مقرر شده پیک بادپا (متعلق به شهرداری) نیز در مناطق 11و 12 در مساحت‌هایی که امکان آن وجود دارد از دوچرخه استفاده کنند.

این نمایشگاه در محل سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری واقع در خیابان حجاب تا 13 تیرماه جاری از ساعت 10 صبح تا 8 شب برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.