| کد خبر: 191325 |

◄ آغاز راهداری تابستانی در 3 هزار کیلومتر از راه‌های استان گلستان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از آغاز طرح راهداری تابستانی در 31 محور های اصلی، فرعی و روستایی استان به طول 3 هزار کیلومتر و با بهره مندی از ۳۰۰ نفر از راهداران خبر داد.

تین نیوز

 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از آغاز طرح راهداری تابستانی در 31 محور های اصلی، فرعی و روستایی استان به طول 3 هزار کیلومتر و با بهره مندی از ۳۰۰ نفر از راهداران خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان، غلامرضا بیکی در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل متبوع گفت: همچنین در این طرح ۱۲۴ دستگاه ماشین آلات سنگین ، نیمه سنگین ، سبک و تجهیزات راهداری در قالب ۴۳ اکیپ راهداری ، ۹ اکیپ امدادی و خدماتی در طول راهها به طور مستمر فعال هستند تا سطح خدمات مطلوبی را به کاربران و مسافرین تابستانی ارائه کنند.

وی با توجه به فصل تابستان و سفرهای تابستانی و پرتردد بودن راهها افزود: این طرح تا پایان تابستان ادامه دارد تا امنیت خاطری را برای مسافران ایجاد کند.

بیکی اظهارکرد: در این طرح راهداران و اکیپ های راهداری به آشکارسازی نقاط پرتصادف، تجدید و احیای خط کشی ها، علف تراشی و تسطیح حریم راهها، لکه گیری آسفالت، رفع افتادگی شانه راه، اصلاح سرعت گیرهای آسیب دیده، تعمیر و نصب تابلوهای اطلاعاتی وغیره می پردازند.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: برای اجرای بهینه طرح، فعالیت های اطلاع رسانی از جمله نصب بنرهای ایمنی، تجهیز ناوگان راهداری، اطلاع رسانی پیام های ترافیکی، لکه گیری، تابلوهای سیار هشداردهنده و پاکسازی و منظر آرایی حریم راهها انجام می شود.استان گلستان بالغ بر 5 هزار کیلومتر راه دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.