| کد خبر: 191276 |

واژگونی خودرو در محور میمه - دلیجان ۲ کشته و ۶ مصدوم داشت

ر اثر واژگونی یک دستگاه ون در ۱۰ کیلومتری میمه به سمت دلیجان در بامداد روز یکشنبه موجب کشته شدن ۲ تن و مصدومیت ۶ نفر از سرنشینان این خودرو شد.

تین نیوز

بر اثر واژگونی یک دستگاه ون در ۱۰ کیلومتری میمه به سمت دلیجان در بامداد روز یکشنبه موجب کشته شدن ۲ تن و مصدومیت ۶ نفر از سرنشینان این خودرو شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در این حادثه که ساعت ۴ و ۹ دقیقه امروز روی داد، ۲ مرد ۵۰ و ۵۲ ساله جان باختند.

غفور راستین افزود: هم‌چنین در این سانحه رانندگی ۶ مرد بین سنین ۴۵ تا ۶۲ سال مصدوم که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه در محل، بوسیله واحدهای امدادی به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.

واژگونی خودرو یکی از مشکلات اساسی محورهای ارتباطی کشور به ویژه جاده‌های کویری است که سالانه میلیاردها ریال خسارت به اقتصاد ملی وارد می‌شود که به تاکید کارشناسان باید برای رفع آن تدابیری اصولی اندیشید.

فوریت‌های پزشکی شهرستان شاهین شهر و میمه از یک اتاق فرمان ۱۱۵، چهار پایگاه فوریت‌های پزشکی شهری، پنچ پایگاه جاده‌ای و ۵۴ نفر پرسنل اورژانس پیش‌بیمارستانی برخوردار است.

شهر مِیمه از توابع شهرستان شاهین‌شهر و میمه در ۱۰۵ کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یک‌هزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزاد راه است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.