| کد خبر: 191215 |

جزییات قوانین فرودگاهی و برنامه های حمل و نقل حجاج

مسئول حمل و نقل حج تمتع ۹۸ با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در حوزه حمل و نقل هوایی و زمینی زائران حج امسال، توضیحاتی را در خصوص قوانین فرودگاهی در مبدا و مقصد بیان کرد.

تین نیوز
مسئول حمل و نقل حج تمتع ۹۸ با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در حوزه حمل و نقل هوایی و زمینی زائران حج امسال، توضیحاتی را در خصوص قوانین فرودگاهی در مبدا و مقصد بیان کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری شبستان، «کامران اکبری» درباره برنامه های انجام شده برای زائران حج تمتع 98 در حوزه حمل و نقل هوایی و زمینی اظهار کرد: عملیات حمل و نقل در حج تمتع با توجه به ابعاد و گستردگی که در یک بازه زمانی خاص و به صورت فشرده انجام می گیرد، یکی از بزگترین عملیاتهای اجرایی و ترابری به حساب می آید.

مسئول حمل و نقل عملیات حج تمتع 98  توضیح داد: انتقال بیش از 86 هزار نفر از حجاج و دست اندرکاران حج، از ایستگاه های پروازی ایران اسلامی به دو مقصد مدینه منوره و جده در بازه زمانی قریب به یک ماه و سپس جابجایی حجاج در بین شهرهای مدینه و مکه و بالعکس و همچنین نقل و انتقال در مشاعر مقدسه و پس از آن بازگشت به کشور، از جمله بزرگترین عملیات های حمل و نقل به شمار می رود که بحمدالله با برنامه ریزی و تجارب حاصله این مهم .درسنوات گذشته به نحو مطلوب و رضایت بخش انجام پذیرفته و در سال جاری نیز انشاالله بدون مشکل پیاده سازی و ارائه خدمت خواهد شد.

وی در خصوص موضوع فرودگاه های مبدا و مقصد و توصیه ها لازم برای زائران اظهار کرد: زائران کشورمان امسال با ۳۶۱ پرواز و از 17 ایستگاه پروازی به حج تمتع مشرف می شوند که بخشی از زائران مدینه قبل و بخشی دیگر مدینه بعد هستند.

وی تصریح کرد: زائران به منظور عزیمت از شهرهای مبدا به فرودگاههای کشور(ایستگاههای پروازی) برای اعزام به عربستان سعودی، به طور جد به توصیه های مدیر کاروان برای انتقال به صورت گروهی و جمعی به فرودگاهها توجه داشته باشند.

اکبری ادامه داد: توصیه می کنیم که زائران بر اساس برنامه ریزی مدیر کاروان به فرودگاه ها عزیمت داشته باشند و از اعزام به صورت انفرادی خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری شبستان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.