| کد خبر: 191056 |

مدیر کل بنادر و دریانوردی بوشهر عنوان کرد:

◄ توسعه تجارت دریایی ایران و قطر

جابجایی مسافران مسیر دریایی بوشهر – قطر آغاز شد.

تین نیوز

 مدیر کل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: براساس پیش بینی صورت گرفته کشتی گراند فری ( شناور مسافری باری) در طول هفته ۲ بار در مسیر بوشهر- قطر در زمینه حمل بار و مسافر خدمات دهی خواهد داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سیاوش ارجمند زاده افزود: کشتی گراند فری به عنوان شناور مسافری باری مسیر بوشهر – قطر هفته گذشته در اسکله شماره ۳ بندر بوشهر پهلو گرفته است.

وی بیان کرد: این کشتی دارای ۱۴۴ متر طول، ۲۶ متر عرض، ۵۰۰ تخت در قالب ۲۵۰ اتاق و یکهزار و ۳۰۰ صندلی است که در پنج کلاس به جابه جایی مسافر می پردازد.

ارجمند زاده ادامه داد: این کشتی در مرحله نخست، خدمات خود را در زمینه حمل بار آغاز و سپس با فراهم شدن ظرفیت مسافری در بوشهر – قطر اقدام به جابجایی مسافر خواهد کرد.

وی افزود: براساس پیش بینی صورت گرفته کشتی گراند فری در طول هفته ۲ بار در مسیر بوشهر-  قطر در زمینه حمل بار و مسافر خدمات دهی خواهد داشت.

ارجمندزاده افزود: با افزایش روز افزون مبادلات تجاری ایران و قطر بویژه از سوی بنادر بوشهر بعنوان نزدیک ترین بنادر ایرانی به کشور قطر فعال شدن کشتی گراند فری نوید بخش توسعه بیش از پیش تجارت دریایی این دو کشور است.

وی اظهار داشت: بالا بودن قیمت حمل و نقل هوایی از جمله دلایلی است که می تواند به گسترش حمل و نقل دریایی بوشهر- قطر کمک کند.

ارجمند زاده افزود: با فعال شدن خط کشتیرانی بوشهر – قطر علاوه بر بعد رونق تجاری از لحاظ گردشگری نیز می توان افق روشنی برای استان بوشهر ترسیم و از آن برای رونق فعالیت های این حوزه در بوشهر استفاده کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.