| کد خبر: 190894 |

رئیس دیوان محاسبات کشور:

دیوان محاسبات کشور از رونق و توسعه حمل و نقل ریلی حمایت می‌کند

رئیس دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه دیوان محاسبات کشور از رونق و توسعه حمل و نقل ریلی حمایت می کند گفت: در اجرای قوانین و مقررات و حفظ بیت المال و هزینه کردها، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران یکی از سازمان‌های پاک کشور است.

تین نیوز

رئیس دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه دیوان محاسبات کشور از رونق و توسعه حمل و نقل ریلی حمایت می کند گفت: در اجرای قوانین و مقررات و حفظ بیت المال و هزینه کردها، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران یکی از سازمان‌های پاک کشور است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عادل آذر  عصر شنبه در نشست با مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران راه آهن افزود: دیوان محاسبات باید طوری عمل کند تا در بعد نظارتی و اجرای قوانین و مقررات هرگونه نظارت در شرکت راه‌آهن در خدمت توسعه این بخش باشد.

وی با بیان این‌که سازمان‌های نظارتی نباید قدرت تصمیم گیری را از سازمان ها بگیرند، گفت: این مساله مهم سبب خواهد شد هرگونه تصمیم گیری در راه آهن جمهوری اسلامی ایران در راستای تسهیل امور و توسعه باشد.

رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: جایگاه صنعت حمل و نقل ریلی و راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در کشور در کلاس جهانی است و در حوزه بین‌الملل باید با توسعه خطوط ریلی طوری برنامه ریزی شود تا زائران ایرانی و خارجی بتوانند به سهولت از قطار برای تردد به عتبات عالیات در ایام اربعین استفاده کنند.

آذر در عین حال تأکید کرد: مسئولان و مقامات عالی رتبه کشور بر توسعه صنعت حمل و نقل ریلی کشور توجه ویژه‌ای دارند و باید با استفاده از اسناد بالادستی بتوانیم به این بخش بیشتر کمک کنیم.

وی اظهارداشت: برای ارتقای بهره وری و جایگاه راه آهن بدون شک حسابرسان دیوان محاسبات همراه این مجموعه هستند و در حمایت از رونق تولید و صنایع داخلی، دیوان محاسبات می تواند نقش خود را در توسعه حمل و نقل ریلی کشور به خوبی ایفا کند.

رئیس دیوان محاسبات کشور بیان کرد: دستگاه‌های نظارتی و دیوان محاسبات کشور باید همواره از عملکردها به خصوص در حوزه توسعه حمل و نقل ریلی کشور حمایت کنند و سازمان‌های نظارتی و همراهی آنها طوری انجام شود تا هرگونه تصمیم‌گیری در این زمینه بیش از پیش تسهیل شود.

آذر با اشاره به سابقه طولانی راه آهن در ایران اظهارداشت: راه‌آهن در ایران بیش از ۹۰ سال سابقه دارد و این سبب شده این سازمان به خوبی در خدمت مردم باشد و آینده خود را به خوبی تشخیص دهد و این جای تقدیر و تشکر دارد.

وی بااشاره به برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی اظهارداشت: در گفت و گویی که در این نمایشگاه با فعالان و صنعتگران داشتیم، باید تمام تلاش خود را در جهت رفع مسائل و مشکلات آنها بکار ببندیم تا شاهد توسعه راه آهن در کشور باشیم.

در این نشست برخی از مدیران ادارات کل مناطق راه آهن در کشور مسایل خود را با رئیس دیوان محاسبات به صورت ویدئو کنفرانس مطرح کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.