| کد خبر: 190851 |

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل خبرداد:

◄ اعلام زمان اتصال تبریز به شبکه ریلی از مسیر بستان‌آباد

ساخت راه‌آهن بستان‌‌آباد تا تبریز تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل از بهره‌برداری از حدفاصل خط ریلی بستان‌آباد تا تبریز در بهار سال ۱۳۹۹ خبر داد.

به گزارش تین نیوز، خیرالله خادمی گفت: اهداف سال ۱۳۹۸ مانند سال گذشته علاوه بر توسعه خطوط ریلی کشور به‌صورت ویژه، در راستای تحقق هدف اتصال پنج مرکز استان به شبکه ریلی کشور برنامه‌ریزی‌شده و سال‌جاری باهدف اتصال مرکز استان آذربایجان شرقی به شبکه ریلی از مسیر راه‌آهن میانه-بستان‌آباد-تبریز در دست اقدام قرار دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اواخر اردیبهشت ماه امسال، افزود: ساخت راه‌آهن میانه-بستان‌‌آباد به طول ۱۳۲ کیلومتر و تحویل آن به شرکت راه‌آهن در تابستان سال جاری انجام می‌شود و ادامه مسیر از بستان‌آباد تا تبریز نیز تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

وی افزود:  باقیمانده این مسیر ریلی تا تبریز به طول ۷۰ کیلومتر نیازمند احداث سازه‌ها و ابنیه فنی بزرگی است همچون ساخت بیش از ۲.۵ کیلومتر پل با دهانه‌های ۳۰ تا ۵۰ متر است و تلاش می‌شود در بهار سال ۹۹ این بخش نیز تکمیل و آماده تحویل به شرکت بهره‌بردار شود.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل تصریح کرد: رفع مشکلات معارضین منطقه و آزادسازی مسیر دررسیدن به این هدف به‌ویژه رفع معارض در محدوده ایستگاه ائل‌گلی نقش مهمی دارد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.