| کد خبر: 190799 |

◄ 18 هزار متر روشنایی در جاده های اردبیل اجرا می شود

18 هزار متر روشنایی در جاده های اردبیل اجرا می شود.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، در بازدید از محور اردبیل – سرچم گفت: این پروژه شامل 10 کیلومتر در جاده اردبیل- سرچم، 6.5 کیلومتر در اردبیل- مغان، دو تقاطع در کوثر و عزیزکندی شهرستان بیله سوار است.

  به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، علی رحمتی دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل استان گفت: تاکنون روشنایی در 157 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اجرا شده است.

عضو شورای ترافیک استان با بیان اینکه اردبیل از 6372 کیلومتر راه برخوردار است که از این میزان 4700 کیلومتر مربوط به راه های روستایی و فرعی است، گفت: در مقایسه با سایر استان ها وضعیت روشنایی جاده به نسبت طول راه ها مطلوب است.

رحمتی اظهار کرد: به دلیل تاثیر مستقیم روشنایی جاده در کاهش تصادفات اجرای روشنایی بر اساس میزان اعتبارات اختصاصی انجام می شود.

عضو شورای اداری استان با اشاره به تعمیر و تجهیز مستمر روشنایی جاده ها افزود: در سه ماهه نخست سال جاری 300 خاموشی، 200 مورد اتصال برق، 40 مورد چمشک زن خورشیدی، 100 مورد تعمیر، نصب و بازدید تیرهای چراغ برق و تعویض600 متر کابل معیوب توسط اکیپ روشنایی اداره کل انجام شده است.

رحمتی گفت: همچنین روشنایی نقطه ای نیز در نقاط حادثه خیز جاده عملیاتی می شود تا از بروز حوادث و تصادفات خودداری کنیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با بیان اینکه تداوم اجرای روشنایی نیازمند اعتبار است خواستار مشارکت فرمانداران در انجام آن شد. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.