| کد خبر: 190788 |

◄ برای توسعه خدمات فرودگاه اهواز نیازمند همکاری هوانیروز هستیم

معاون برنامه‎ریزی، نظارت و امور اقتصادی خواستار تعامل هر بیشتر هوانیروز با شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در خصوص جابه‌جایی محل استقرار بالگردها با در نظر گرفتن منافع مردم و مسافران در فرودگاه اهواز شد

تین نیوز

معاون برنامه‎ریزی، نظارت و امور اقتصادی خواستار تعامل هر بیشتر هوانیروز با شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در خصوص جابه‌جایی محل استقرار بالگردها با در نظر گرفتن منافع مردم و مسافران در فرودگاه اهواز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه‎های خوزستان، حمیدرضا سیدی در این نشست به سوابق حضور هوانیروز در فرودگاه‎ها اشاره کرد و گفت: به واسطه هشت سال جنگ تحمیلی، در برخی از فرودگاه‎های کشور فضایی جهت حضور بالگردها اختصاص یافت که اکنون با توجه به افزایش مشکلات و نیاز به گسترش فرودگاه‎ها انتظار می‎رود هوانیروز با تعامل هر چه بیشتر نسبت به رفع مشکلات با فرودگاه‎ها همکاری کند.

وی به وجود فضای کافی در اطراف فرودگاه اهواز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر فضای کافی جهت حل مشکل هوانیروز وجود دارد و اگر در زمینه حقوقی توافقاتی صورت گیرد این مشکل به زودی حل خواهد شد.

سیدی با اشاره به نقش مهم هوانیروز در کشور و منطقه گفت: مقامات استانی نیز باید تدابیر لازم و همکاری نسبت به حل مشکل جانمایی هوانیروز را اتخاذ کنند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان نیز در این نشست با ابراز امیدواری در خصوص توافق با هوانیروز در جابجایی محل بالگردها به محوطه بیرونی حصار فرودگاه گفت: ترمینال جدید خارجی فرودگاه اهواز مدت‎هاست در انتظار ایجاد مسیر دسترسی به رمپ پروازی از ناحیه هوانیروز است که امیدواریم با همکاری هوانیروز و توافق بر سر جابجایی به مرحله بهره‎برداری برسد.

محمدرضا رضایی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به حجم ترافیک پروازی در فرودگاه اهواز و کمبود فضای ترمینالی، انتظار می‎رود هوانیروز همکاری لازم در جهت گسترش فرودگاه و زمینه ارائه خدمات هر چه بیشتر و بهتر به همشهریان و مسافران گرامی را ایجاد کند.

بر اساس این خبر، در این نشست مدیرکل امور املاک دولتی سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور، نمایندگان وزارت دفاع و هوانیروز، سرپرست دفتر حقوقی وزارت جهاد کشاورزی، رئیس امور مستندسازی املاک دولتی معاونت حقوقی ریاست جمهوری، مدیر ساماندهی عرصه و اماکن فرودگاهی و دیگر کارشناسان حضور داشتند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.