| کد خبر: 190652 |

رسانه‌های متقاضی طرح ترافیک دو برابر شدند/ توزیع کارت بلیت از هفته آینده

امسال 900 رسانه برای طرح ترافیک ثبت‌نام کرده‌اند این در حالی است که در سال گذشته ۵۰۰ رسانه درخواست طرح داشتند.

تین نیوز

دبیرکارگروه بررسی مدارک متقاضیان استفاده از طرح ترافیک خبرنگاران با بیان اینکه طرح ترافیک اهالی رسانه از اول تیر فعال می‌شود، گفت:امسال 900 رسانه برای طرح ترافیک ثبت‌نام کرده‌اند این در حالی است که در سال گذشته ۵۰۰ رسانه درخواست طرح داشتند.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، فرهاد خوانساری، دبیرکارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از طرح ترافیک ویژه خبرنگاران در، درباره آخرین روند رسیدگی به طرح ترافیک و کارت بلیت حمل و نقل عمومی رایگان برای اهالی رسانه،‌ اظهار داشت: تلاش‌هایی صورت گرفته تا توزیع کارت بلیت‌های اتوبوس و مترو رایگان از هفته آینده بین خبرنگاران توزیع شود.

وی افزود: مهلت استفاده از کارت بلیت‌های اتوبوس یکساله خواهد بود که از اول تیر ماه زمان آن کلید می‌خورد و تا همین زمان در سال 99 دارای اعتبار خواهد بود.

دبیرکارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از طرح ترافیک ویژه خبرنگاران ادامه داد:‌میزان شارژ کارت اتوبوس‌ها به میزانی بوده که خبرنگاران بتوانند در دوره یکساله از آن بهره‌مند شوند.

خوانساری در مورد اینکه آیا امسال عکس خبرنگاران بر روی کارت‌های اتوبوس لحاظ خواهد شد یا خیر، گفت: این مسئله در کارگروه مربوطه بررسی می‌شود.

وی در مورد طرح‌های ترافیک خاطرنشان کرد: تا کنون 1700 خبرنگار موفق به دریافت طرح ترافیک‌های سال 98 شده‌اند که این طرح‌ها از اول تیر قابل استفاده خواهد بود. سایر خبرنگارانی که مشمول دریافت طرح شده ولی هنوز موفق به اخذ آن نشده‌اند به دلیل نقص مدارک آنها بوده که طی 3 نشست با اهالی رسانه در معاونت حمل و نقل و ترافیک تلاش کرده‌ایم ایرادها و گلایه‌ها را بررسی کنیم.

دبیرکارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از طرح ترافیک ویژه خبرنگاران گفت: امسال 900 رسانه برای طرح ترافیک ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار نسبت به سال گذشته 400 مورد بیشتر شده است همچنین آمار خبرنگاران ثبت‌نام کننده طرح ترافیک 5500 نفر بود که حدود 2 هزار نفر شامل دریافت طرح ترافیک شده‌اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.