| کد خبر: 190574 |

◄ توصیه یک راننده به رانندگان تاکسی: مانع از مرگ حرفه خود شویم

در چنین شرایطی باید خود رانندگان به‌فکر خود بوده و و با ایجاد تغییر و تحول مثبت و به‌روز شدن در صنف از قافله عقب نمانده و مانع از تلاشی و از بین رفتن شغل خود شوند.

تین نیوز

یک راننده تاکسی سواری کرایه معتقد است سازمان‌های مرتبط با تاکسی‌های درون و برون‌شهری در استفاده از فضای مجازی به نفع زیر مجموعه خود قوی عمل نکرده‌اند.

به گزارش تین نیوز، این راننده تاکسی سواری کرایه (برون‌شهری) در شبکه‌های اجتماعی و در پاسخ به انتقاداتی که از سوی فعالان این بخش در مورد فعالیت خودروهای اینترنتی در جاده‌ها صورت می‌گیرد، گفت: واقعیت این است که موضوع اینترنت و فضای مجازی، شکل سنتی کسب و کار را در همه دنیا تحت تاثیر و تحول قرار داده و کمتر شغلی مانند سابق از حاشیه امنیت برخوردار است.

وی افزود:  متاسفانه عملکرد دستگاه‌های مرتبط با شغل رانندگی تاکسی، در خصوص استفاده از فضای جدید ضیعف بوده و لزوم و ضرورت تطبیق با شرایط جدید و بهره‌مندی از امکانات نوین را یا به‌درستی درک نکرده و یا در این خصوص اهمال نموده‌اند و پرواضح است غفلت و کوتاهی در تطبیق با تحولات منجر به واماندگی و در نهایت از بین رفتن این حرفه خواهد شد.

وی با بیان این‌که توجه مسئولان در استفاده از فناوری‌های جدید بیشتر در جهت اهداف کنترلی و نظارتی و به منظور محدود سازی رانندگان بوده است، اظهار کرد: متاسفانه در خصوص ایجاد تسهیلات و رفاه رانندگان حرفه‌ای به‌ویژه تضمین امنیت شغلی آنها قدمی برداشته نشده است.

این راننده تاکسی سواری کرایه برون‌شهری تاکید کرد: در چنین شرایطی باید خود رانندگان به‌فکر خود بوده و و با ایجاد تغییر و تحول مثبت و به‌روز شدن در صنف از قافله عقب نمانده و مانع از تلاشی و از بین رفتن شغل خود شوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.