| کد خبر: 190560 |

◄ سازمان بنادر با فعالان اقتصادی همکاری مناسبی دارد

ایران در حمل و نقل دریایی پیشرفت خوبی داشته است.

تین نیوز

عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی تهران گفت: فعالان اقتصادی در تجارت دریایی مشکلی ندارند و تحریم ها در این حوزه اثر قابل توجهی نداشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علاء میرمحمد صادقی درباره تجارت دریایی و روندی که در این حوزه طی می شود افزود: فعالان اقتصادی در تجارت دریایی مشکلی ندارند و تحریم ها در این حوزه اثر قابل توجهی نداشته چرا که سازمان بنادر و دریانوردی توانسته است مذاکرات خوبی با سازمان جهانی دریانوردی داشته باشد. 

وی اذعان داشت: سازمان جهانی دریانوردی با تحریم دریایی ایران مخالف است و همین امر کمک بزرگی است تا کشورهای عضو این سازمان سطح همکاری های خود را تا حدودی حفظ کنند.

میرمحمد صادقی خاطرنشان کرد: قرارگیری ناوگان دریایی در لیست سفید و حرکت در مسیر کنوانسیون های بین المللی باعث شده، جایگاه دریایی ایران در سطح جهانی حفظ شود. 

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران گفت: از آنجا که سازمان بنادر در جهت تسهیل فعالیت بخش خصوصی حرکت می کند و درصدد ارایه تسهیلات به این حوزه است، پیشنهاد می کنم که سرمایه گذاران وارد این حوزه شوند.

وی با بیان اینکه  سازمان بنادر با فعالان اقتصادی همکاری مناسبی دارد، گفت: سازمان بنادر از حضور سرمایه گذار در توسعه پسکرانه بنادر استقبال می کند از اینرو وقتی نگاه دولت به سمت بخش خصوصی است می توان با شرایط بهتری به آن سمت رفت. 

میرمحمد صادقی افزود: ایران در حمل و نقل دریایی پیشرفت خوبی داشته و این امر بیانگر روند توسعه ای بنادر کشور است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.