| کد خبر: 190534 |

تعیین عوارض ۳۰ تا ۹۰ هزار تومانی

مانع تردد مسافران از آزادراه تهران-شمال می شود.

تین نیوز

 رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس گفت: تعیین عوارض سنگین در آزادراه تهران-شمال موجب می شود که مردم و مسافران عملا از این آزادراه برای تردد به سمت شمال کشور استفاده نکنند.

شادمهر کاظم زاده رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس در واکنش به موضوعات مطروحه درباره تعیین عوارض 30 تا 90 هزار تومانی برای تردد در آزادراه تهران-شمال، گفت: به نظر من تعیین چنین مبالغی برای تردد در آزادراه به هیچ وجه کارشناسی و درست نیست.

تعیین عوارض 30تا  90 هزار تومانی برای عبور از آزادراه تهران-شمال بسیار زیاد و سنگین است

نماینده مردم دهلران، آبدانان و دره شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تعیین عوارض 30تا  90 هزار تومانی برای عبور از آزادراه تهران-شمال بسیار زیاد و سنگین است و وزارت راه و شهرسازی و مجموعه دولت باید برای این مسئله راه حلی را بیاندیشند.

این موضوع واضح و مبرهن است که اجرای پروژه آزادراه تهران-شمال از سال های پیش هزینه سنگینی را برای کشور و دولت ها به دنبال داشته است، حال در شرایط کنونی باید سرمایه گذاری صورت گرفته، به سرمایه گذاران بر گردد، اما سوال اینجاست که آیا راه کار دریافت عوارض 30 تا 90 هزار تومانی است

وی گفت: این موضوع واضح و مبرهن است که اجرای پروژه آزادراه تهران-شمال از سال های پیش هزینه سنگینی را برای کشور و دولت ها به دنبال داشته است، حال در شرایط کنونی باید سرمایه گذاری صورت گرفته، به سرمایه گذاران بر گردد، اما سوال اینجاست که آیا راه کار دریافت عوارض 30 تا 90 هزار تومانی است.

میزان عوارض آزادراه تهران-شمال باید متعارف و متعادل باشد

کاظم زاده ادامه داد: به نظر من عوارض آزادراه تهران-شمال باید متعارف و متعادل باشد، زیرا اگر قیمت عوارض بسیار بالا تعریف شود، آن زمان سرمایه گذاران به اهداف خود یعنی کسب درآمد از محل عوارض، دست نمی یابند.

تعیین عوارض سنگین موجب فرار مردم از آزادراه تهران-شمال می شود

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: تعیین عوارض سنگین در آزادراه تهران-شمال موجب می شود که مردم و مسافران عملا از این آزادراه برای تردد به سمت شمال کشور استفاده نکنند و عملا سرمایه گذاری ها به هدر می رود.

 رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: با توجه به اینکه سرمایه گذاری اجرای آزادراه تهران-شمال توسط بنیاد مستضعفان انجام شده، لازم است که این نهاد سیاست گذاری ویژه ای را در جهت رفاه مسافران با تعیین پایین عوارض آزادراهی عملیاتی کند.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.