| کد خبر: 190494 |

◄ 60 درصد ناوگان اتوبوسرانی فرسوده هستند

امیدواریم از محل مابه‌التفاوت سوخت، تحول جدی‌تری در اتوبوسرانی رخ دهد تا شاهد کاهش سرفاصله‌ها، عدم تجمع در ایستگاه‌ها و نوسازی اتوبوس باشیم.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران از تلاش‌های زیاد انجام شده از سوی معاون حمل و نقل برای تامین اعتبار خرید اتوبوس جدید خبر داد و گفت: به زودی صندوقی برای خرید وسائل حمل و نقل عمومی از محل عوارض طرح ترافیک تشکیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، پیمان سنندجی که در مراسم رونمایی از 13 دستگاه اتوبوس و 500 دستگاه مینی‌بوس سخن می‌گفت، با بیان این‌که برای تبدیل شدن تهران به شهری برای همه، نیازمند ایجاد سرویس حمل و نقل عمومی قابل دسترس هستیم، اظهار کرد: متاسفانه در سال‌های گذشته مشکلات زیادی در حوزه حمل و نقل به خصوص اتوبوسرانی را شاهد بودیم؛ به گونه‌ای که 60‌درصد از ناوگان اتوبوسرانی فرسوده هستند و تلاش‌های زیادی صورت گرفته تا بتوانیم نسبت به تامین اتوبوس مورد نیاز اقدام کنیم.

وی در ادامه  سخنان خود با بیان این‌که جلسات متعددی برگزار شده و تلاش‌های زیادی از سوی معاون حمل و نقل برای تامین اعتبار خرید اتوبوس جدید انجام شده، گفت: امیدواریم از محل مابه‌التفاوت سوخت، تحول جدی‌تری در اتوبوسرانی رخ دهد تا شاهد کاهش سرفاصله‌ها، عدم تجمع در ایستگاه‌ها و نوسازی اتوبوس باشیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران با اشاره به این مطلب که نوسازی و خرید اتوبوس‌های دوکابین از محل عوارض طرح ترافیک بوده که در این راستا صندوقی تشکیل شده تا عوارض تنها صرف خرید وسائل حمل و نقل عمومی شود، خاطرنشان کرد: با کمک بخش خصوصی و پست بانک توانستیم 117 دستگاه مینی‌بوس از خودروسازان داخلی خریداری کنیم و تفاهم‌نامه ساخت 500 دستگاه مینی‌بوس دیگر نیز امروز منعقد خواهد شد و امیدواریم بتوان در کنار مینی‌بوس‌های جدید به توسعه حمل و نقل عمومی نیز اقدام کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.