| کد خبر: 190399 |

◄ ​بیش از 12 هزار مترمربع از محور ملایر به توره لکه گیری شد

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر از بهسازی و لکه گیری ۱۲ هزار و ۳۱۷ مترمربع از محور ملایر به توره خبر داد.

تین نیوز

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر از بهسازی و لکه گیری ۱۲ هزار و ۳۱۷ مترمربع از محور ملایر به توره خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، سیداسماعیل صفوی زاده در حاشیه بازدید نمایندگان مردم ملایر در مجلس و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از برخی طرح‌های در دست اجرای این شهرستان با بیان اینکه طرح لکه گیری و روکش آسفالت محور ملایر به توره توسط پیمانکار در دست اجرا است، گفت: 20 میلیارد ریال اعتبار برای لکه گیری و روکش آسفالت مسیر رفت محور ملایر به توره در نظر گرفته شده است که در برنامه داریم با تخصیص اعتبارات مورد نیاز مسیر برگشت این محور نیز بهسازی شود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر ادامه داد: با توجه به ضرورت لکه گیری و روکش آسفالت محور ملایر به توره، نمایندگان این شهرستان در مجلس شورای اسلامی قول مساعد داده‌اند پیگیری‌های لازم را برای اخذ اعتبارات از طریق تهران داشته باشند.

صفوی زاده یادآور شد: لکه گیری و روکش آسفالت محور ملایر به همدان نیز به طور کامل انجام شده است. وی بازدید از طرح ایمن سازی و بهسازی پل ورودی روستای زنگنه سفلی را از دیگر برنامه‌های امروز عنوان کرد و گفت: عملیات اجرایی این طرح با اعتبار یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال شامل نصب هندریل، لایروبی و سنگ کاری زیر پل در دست اجرا است و در مراحل پایانی است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر ادامه داد: بخش خصوصی متقاضی احداث یک مجتمع خدماتی و رفاهی و بین راهی با محوریت مبل و منبت است که به منظور آسان سازی دسترسی به این مجتمع و بررسی میدانی و امکان سنجی این طرح، بازدید به عمل آمد. صفوی زاده بیان کرد: این مجتمع قرار است در ابتدای محور ملایر به سامن و بروجرد احداث شود که در حال حاضر درخواست آن ارائه شده و در حال بررسی این طرح هستیم.

این مسئول با بیان اینکه این بازدید به منظور بررسی روند اجرای طرح‌ها و چگونگی سفرها همزمان با تعطیلات انجام شد گفت: تمامی گشت‌های ما در محورهای ارتباطی شهرستان فعال هستند. صفوی زاده افزود: در تعطیلات چهار روزه تمامی نیروهای راهداری در محورهای ارتباطی این شهرستان مستقر بوده و طی شبانه روز به صورت آماده باش کامل هستند و خدمات لازم را به مسافران ارائه می‌دهند.

گفتنی است، با حضور نمایندگان ملایر و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان همچنین از مجتمع‌های خدماتی و رفاهی محور ملایر به اراک بازدید شد و روند اجرایی چهارخطه محورهای ملایر به بروجرد و ملایر_ آورزمان به نهاوند نیز مورد بررسی قرار گرفت.​

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.