روتیتر: در نشستهای منطقهای روابط عمومیهای سراسر کشور :
◄ سیاستهای ارتباطی و اطلاعرسانی تبیین شد
با هدف تبیین سیاستهای ارتباطی و رسانهای و انجام تعاملات حرفهای در عرصه روابطعمومی، نشستهای منطقهای روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جادهای سراسر کشور در ستاد مرکزی برگزار میشود.
با هدف تبیین سیاستهای ارتباطی و رسانهای و انجام تعاملات حرفهای در عرصه روابطعمومی، نشستهای منطقهای روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جادهای سراسر کشور در ستاد مرکزی برگزار میشود.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابطعمومی سازمان راهداری و حمل و نقل منصور فخاران، مشاور ریاست و مدیر روابطعمومی این سازمان بر ضرورت تغییر نگرش در حوزه روابطعمومی و پرهیز از اقدامات هزینهساز و کمبازده توسط روابطعمومی استانها و یکسانسازی رویههای اجرایی، ارتقای جایگاه روابطعمومی در حوزه درون سازمانی و برون سازمانی با ایجاد ارتقای فعالیتهای تأثیرگذار و رضایتبخش تأکید کرد.
وی افزود: ارتقای جایگاه روابطعمومی صرفاً به امکانات و تجهیزات نشست بلکه در گرو فعالیت هدفمند، هوشمندی مدیران روابطعمومی و در یک کلمه روابطعمومی حاضر در میدان و صحنه تمام فعالیتهای سازمان است.
وی خاطرنشان کرد: از این رو، باید از همه ظرفیتها و امکانات و تعاملات ستادی و استانی برای دستیابی به این مهم استفاده شود و اعتقاد داریم که مدیران روابطعمومی در حوزه صف، بهترین تجارب را دارند، اما با لحاظ کردن سیاستهای برجسته و کلان ارتباطی و اطلاعرسانی، میتوانند توفیقات بیش از پیش داشته باشند.
براساس این گزارش در راستای برگزاری سلسله نشستهای منطقهای روابطعمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جادهای با هدف تبیین سیاست برنامههای ارتباطی و اطلاعرسانی حوزه روابطعمومی، نشست شورای منطقهی مرکزی، با حضور رؤسای واحدها و بخشهای مختلف روابطعمومی، ستاد مرکزی برگزار و هریک از بخشها انتظارات و سیاستهای مرتبط را تشریح کردند.
در این نشست در حوزه ارتباط با رسانهها اهداف، سیاستها و چارچوب محتوایی انعکاس اخبار سازمان در بین رسانههای مختلف دیداری، شنیداری و رسانه ملی و شبکههای مجازی تشریح شد و از سوی اعضا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
تشریح مهمترین اهداف و سیاستهای عملکردی در حوزههای تخصصی برگزاری همایشها و نمایشگاهها، انجام تشریفات مناسب و صحیح اداری و ارتباطی در ارتباط با افتتاحیهها و انجام پروژههای سازمانی، همسانسازی عملکرد و سیاستهای ارتباطی در خصوص تولیدات تخصصی و عملکردی در حوزه روابطعمومی از منظر ارتباطات سمعی و بصری از سوی همکاران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در خصوص تصویب و ابلاغ دستورالعملهای مربوطه هماهنگیهای لازم انجام شد.
این گزارش حاکی است همچنین در ارتباط با اخبار سازمانی جهت نشر در پایگاه الکترونیکی سازمان و انتشار در رسانههای جمعی، تعامل در خصوص یکسانسازی شیوهها و دستورالعملهای حوزه انتشاراتی با هدف کاهش هزینهها و مدیریت هزینهها استفاده بهینه از امکانات و اعتبارات موجود، ساماندهی و بازنگری در پایگاه الکترونیکی استانها تعامل در بین اعضا انجام شد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.