| کد خبر: 190346 |

◄ ضرورت ایجاد دلگرمی میان رانندگان

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، رانندگی در جاده‌ها را جزو مشاغل سخت و پر تنش دانست و گفت: باید عملکرد رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل مورد ارزیابی قرار گرفته و سیاست‌های تنبیهی و تشویقی در مورد آن‌ها انجام گیرد.

تین نیوز

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، رانندگی در جاده‌ها را جزو مشاغل سخت و پر تنش دانست و گفت: باید عملکرد رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل مورد ارزیابی قرار گرفته و سیاست‌های تنبیهی و تشویقی در مورد آن‌ها انجام گیرد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، حمید گرمابی با تاکید بر این نکته که ارزشیابی در این بخش تاکنون چندان جدی گرفته نشده است، افزود: کار و تلاش بی‌وقفه و تاثیرگذار بر بخش اقتصاد این بخش از صنعت حمل و نقل باید سازوکاری اندیشید تا، فعالان صنعت حمل و نقل جاده‌ای که اکثر ان‌ها رانندگان هستند با دل‌گرمی بیش‌تری به کار خود ادام دهند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی به موضوع اهمیت حمل کالا‌های اساسی از بنادر و پایانه‌های حمل بار در سراسر کشور بخش ترانزیت به مناطق مختلف کشور، تصریح کرد: یکی از اقدامات خوبی که به منظور حمل بار از بنادر جنوبی به شهرهای مختلف کشور صورت گرفته است، تخصیص مشوق‌هایی از جمله اختصاص سوخت، لاستیک و روغن موتور از سوی دولت بوده است.

وی به لزوم همکاری نزدیک انجمن‌ها و رانندگان به منظور انتقال تجربیات و نیازها به سطوح بالاتر و ضرورت شفافیت در همراهی انجمن‌ها با رانندگان نیز اشاره کرد و ابراز داشت: حمل و نقل چرخ اقتصاد و قلب تپنده آن و از زیربنا‌ها و شاخه‌های اصلی سایر مولفه‌های اصلی توسعه کشور است و رانندگان نیز جزو لاینفک این چرخه اقتصادی هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کامران حکم الهی 1 0

    سلام راننده و کامیوندار را با هم مقایسه نکنید زندگی راننده و کاروی خیلی سخته چاره ای کنید تشکر

  • محمدرضامجتبایی 1 0

    سلام نمی دونم رانندگان به چی دل خوش کنند به سختی کارشون که نمایندگان تصویب نمیکنند به تن کیلومتری که چندوقطه تصویب شده ونیم بنداجرا میشود هزینهاده برابر شده کرایهانسبت به هزینه ماشین هیچ است اصلا مسعولین به همین بخشنامهایی که صادر می کنندهم عمل نمی کنند باربری ابادان نمی دونم مال کدام مسعول است که کل بارای بندر دستش الان نزدیک یک ساله که کرایه راپرداخت نمی کند به ۱۴۱شکایت ببری فایده نداره چونکه پارتیش کلفته!
    همش میان توسخرانیاشون ازراننده بدبخت که شبانه روزباجان ومال خودبازی میکد تعریف میکنند ودریغ ازیک کارمثبت یک ساله که همش وعده سرخرمن رانندها اصلا اهل سیاست نیستند انقلاب ورهبری ونظام وطنشون دوست دارند مسعولین باید خودشون درست کنند دلگرمی بیخودی بسه ! وسلام

  • اسلام 0 0

    فکر نکنم کسی به داد رانندگان برسد سختی کار رانندگان هبچ وقت اعلام نمی شود از خدا بترسید