| کد خبر: 190330 |

◄ استقرار نمایندگان ادارات کل راهداری در بندر امام خمینی برای توزیع لاستیک

از این پس نمایندگان ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور در بندر امام خمینی(ره) مستقر می‌شوند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان  از اجرای طرح تشویقی توزیع لاستیک و روغن با حضور نمایندگان ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در بندر امام خمینی(ره)، خبر داد و گفت: از این پس نمایندگان ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور در بندر امام خمینی(ره) مستقر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار تین‌ نیوز، غلام‌عباس بهرامی‌نیا با اشاره به برگزاری جلسه معاونان حمل و نقل و روسای ادارات کالای استان‌های تهران، اصفهان، کرمان، یزد، فارس، لرستان، خراسان جنوبی و همدان، اظهار کرد: این جلسه با توجه به اهمیت تسریع در حمل کالاهای اساسی و لزوم بسیج و اعزام حداکثری ناوگان به بندرامام خمینی(ره) برگزار شد.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر ضرورت تسهیل در تهیه لوازم مورد نیاز کامیونداران در سراسر کشور، تصریح کرد: در این جلسه از معاونان حمل و نقل و روسای ادارات کالای این استان‌ها خواسته شد تا  با اتخاذ تدابیر لازم، هر استان با همکاری شرکت‌های حمل ونقل خود از ناوگان ملکی استفاده کنند.

بهرامی با پرداختن به این موضوع که، این ناوگان  را به منظور حمل و بارگیری کالاهای اساسی شامل شکر، ذرت، سویا، کنجاله، کود شیمیایی، دان‌چین و انواع خوراک دام را به سمت بندرامام خمینی(ره) هدایت خواهند شد، ابراز داشت: مهم‌ترین موضوع طرح شده در جلسه یاد شده، ایجاد بسترهای تشویقی مثل توزیع لاستیک و توزیع روغن  ما به ازای حمل بار از بندر امام خمینی(ره) در هر استان بود.

مدیر کل  راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان این نکته که، در صورت موافقت دفتر کالای سازمان راهداری این طرح اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: پیشنهادی که در این جلسه مورد موافقت حاضران در این جلسه قرار گرفت این بود که، نمایندگان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور  به منظور تشویق رانندگان بومی خود، در بندر امام خمینی(ره) حضور پیدا کنند و سهمیه لاستیک و روغن رانندگان خود را در میان این قشر زحمت‌کش توزیع کنند.

به گزارش تین نیوز، به نظر می‌رسد از این پس توزیع لاستیک‌های تولید داخل در بازار و بین رانندگان و کامیون‌داران منسجم‌تر انجام خواهد شد. اقدام بعدی این است که لاستیک‌های در اختیار سازمان اموال تملیکی در اختیار ناوگان جاده‌ای قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    میگن هزاران سال پیش اون قدیما وقتی میخواستن قصر یا بنایی بزرگ بسازن و به طور مثال احتیاج به 3000کارگر داشتن برای اینکه حقوق زیادی در طی ساختن به کارگرها ندهند، در کنار اون بنای در حال ساخت،مرکز عیش و نوشی میزدن.
    شب که میشده به کارگرها 2 سکه دست مزد میدادن .کارگرها بعد از یک روز کاری میرفتن توی اون مرکز عیش و نوش یک یا دو سکه دریافتی خوشون را توی اون مرکز خرج میکردن.
    و روز بعد دوباره صاحبان کار همون سکه هایی که شب قبل از کارگرها گرفته بودن را بهشون حقوق میدادن.
    و این چرخه انقدر ادامه پیدا میکرد تا ساختن اون مکان تموم بشه.
    برای صاحب کار یک بنای مجلل میموند و برای کارگر یه جسم مریض