| کد خبر: 190287 |

مدیرامور مهندسی شرکت راه‌آهن کشش:

◄ ◄شرکت‌های داخلی با تمام توان در نمایشگاه ریلی مشارکت کردند

مدیرامور مهندسی شرکت راه‌آهن کشش در تشریح هفتمین نمایشگاه ریلی گفت: با توجه به کاهش حضور شرکت‌های خارجی، شرکت‌های ایرانی با حداکثر توان و ظرفیت خود در نمایشگاه حاضر شدند.

تین نیوز

مدیرامور مهندسی شرکت راه‌آهن کشش در تشریح هفتمین نمایشگاه ریلی گفت: با توجه به کاهش حضور شرکت‌های خارجی، شرکت‌های ایرانی با حداکثر توان و ظرفیت خود در نمایشگاه حاضر شدند.

مهدی ملاسلمانی در گفت‌وگو با تین‌نیوز گفت: درحالی‌که تحریم‌ها و چالش‌های ارزی مجال را برای حضور شرکت‌های خارجی تنگ کرده است، تولیدکنندگان داخلی حضور پررنگ‌تری در نمایشگاه داشتند و با توان بیش‌تری آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.

وی با استناد به این تاثیرات سو تحریم‌ها  و کاهش توان واردات از خارج از کشور عنوان کرد: تولیدات داخل از کیفیت خوبی برخوردارند، اما به‌واسطه نرخ ارز، تاکنون توان رقابت با محصولات خارجی را نداشتند اما اخیرا با اتفاقاتی که روی قیمت دلار افتاد، فضای رقابتی متعادل‌تری برای تولیدکنندگان ایرانی به وجود آمد و اقبال به استفاده از محصولات ایرانی افزایش یافت.

ملاسلمانی ادامه داد: حجم زیادی از هزینه‌های مالی شرکت‌ها صرف خرید قطعات و تعمیر و نگهداری لکوموتیو می‌شود، چراکه بسیاری از قطعات آن از خارج از کشور وارد می‌شود، امروز با توجه به توان تولیدکنندگان داخلی می‌توان امیدوار بود که، هزینه شرکت‌ها از این محل تا حد زیادی کاهش پیداکرده و صرفه‌جویی ارزی صورت بگیرد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.