| کد خبر: 190278 |

افشای نقش امارات در حملات به دو نفتکش در دریای عمان

یک حساب توئیتری منتسب به یک افسر اداره اطلاعات امارات، از نقش این کشور در قضیه حمله به نفتکش‌ها در دریای عمان پرده برداشت.

تین نیوز

یک حساب توئیتری منتسب به یک افسر اداره اطلاعات امارات، از نقش این کشور در قضیه حمله به نفتکش‌ها در دریای عمان پرده برداشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حساب توئیتری «بدون ظل» منتسب به یک افسر اطلاعاتی اماراتی که به افشاکننده اسرار سیاسی مشهور است از دست داشتن امارات متحده عربی در حمله به دو نفتکش در دریای عمان در روز پنجشنبه خبر داد.

وی در حساب خود نوشت: دستگاه اطلاعاتی امارات در پشت پرده هدف قرار گرفته شدن کشتی‌هاست و روز پنجشنبه برای دومین بار کشتی‌ها را هدف قرار داده است.

وی علت این کار را وادار کردن ایران به پذیرفتن گفتگو با آمریکا اعلام کرده است تا با این کار دونالد ترامپ در انتخابات آینده پیروز میدان شود.

این فرد با نام مستعار «بدون ظل» (به معنی بدون سایه) که خود را افسر دستگاه اطلاعاتی امارات معرفی کرده است و بیش از 200 هزار دنبال‌کننده دارد در ادامه نوشته است که اگر ایران گفتگو را نپذیرد عملیات تروریستی بیشتری برای فشار بر این کشور و موافقت برای مذاکره اتفاق خواهد افتاد.

اذعان به دست داشتن امارات در هدف قرار گرفته شدن دونفتکش در دریای عمان

همچنین حزام الحزام، استاد سعودی و پژوهشگر تاریخ کشورهای عربی در همین راستا در حساب توئیتری خود نوشت: امارات با هدف قرار دادن دو نفتکش در دریای عمان همچنان دارد با امنیت خلیج [فارس] بازی می‌کند و این علت اعلام حالت فوق العاده‌ای است که چندی پیش در این کشور اعلام کرد.

وی در ادامه نوشت: با وجود اینکه تحریم‌های اقتصادی علیه ایران اعمال شده است، هرگز ساده نخواهد بود که این کشور حمل و نقل دریایی را با این روش تعطیل کند و می‌تواند از راه‌های دیگری نفت خود را بفروشد.

 

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.