| کد خبر: 190249 |

به منظور تسریع در حمل کالاهای اساسی اعلام شد؛

آمادگی برای استقرار نمایندگان راهداری سراسرکشور در بندرامام

به منظور تسریع در حمل کالاهای اساسی، خوزستان آمادگی استقرار نمایندگان ادارات کل راهداری سراسر کشور در بندر امام را دارد.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: به منظور تسریع در حمل کالاهای اساسی، خوزستان آمادگی استقرار نمایندگان ادارات کل راهداری سراسر کشور در بندر امام را دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، غلامعباس بهرامی نیا با اشاره به برگزاری جلسه با معاونان حمل و نقل و رؤسای ادارات کالای استان‌های تهران، اصفهان، کرمان، یزد، فارس، لرستان، خراسان جنوبی و همدان اظهار کرد: این جلسه با توجه به اهمیت تسریع در حمل کالاهای اساسی و لزوم بسیج و اعزام حداکثری ناوگان به بندرامام برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه از معاونان حمل و نقل و رؤسای ادارات کالای این استان‌ها درخواست شد با اتخاذ تدابیر لازم، هر استان با همکاری شرکت‌های حمل و نقل خود از ناوگان ملکی استفاده کرده و این ناوگان را به منظور حمل و بارگیری کالاهای اساسی شامل شکر، ذرت، سویا، کنجاله، کود شیمیایی، دان چین و انواع خوراک دام را به سمت بندرامام هدایت کنند.

بهرامی نیا تأکید کرد: مسله مهم بعدی مطرح شده در این جلسه، ایجاد بسترهای تشویقی مثل توزیع لاستیک و توزیع روغن به ازای حمل بار از بندر امام در هر استان بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: پیشنهادی که ارائه شد این بود که نمایندگان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور به منظور تشویق رانندگان بومی خود، در بندر امام حضور یافته و سهمیه لاستیک و روغن رانندگان خود را در بندر توزیع کنند.

وی تأکید کرد: در این راستا، در صورت موافقت دفتر کالای سازمان راهداری و حمل و نقل کشور، خوزستان آمادگی استقرار این نمایندگان در بندر امام را داشته و این طرح اجرا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.