| کد خبر: 190189 |

نوزدهمین استارت آپ‌ شبکه‌های حمل و نقل ریلی برگزار شد

نوزدهمین استارت آپ‌ ویکند (طرح های نوپا) شبکه‌های حمل و نقل ریلی کشور با رقابت ۱۰۰ کارآفرین و مبتکر به مدت سه روز( ۱۹ تا ۲۲ خرداد ماه) در محل دایمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران برگزار شد.

تین نیوز

نوزدهمین استارت آپ‌ ویکند (طرح های نوپا) شبکه‌های حمل و نقل ریلی کشور با رقابت ۱۰۰ کارآفرین و مبتکر به مدت سه روز( ۱۹ تا ۲۲ خرداد ماه) در محل دایمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، دبیر اجرایی نوزدهمین استارت آپ ویکند حمل و نقل ریلی روز پنجشنبه در مورد چگونگی این رویداد علمی اظهار داشت: این رویداد با حضور فعال ۱۰۰ نفر از علاقه‌مندان به حوزه استارت آپ‌های صنعت ریلی، ۴۰ نفر مربی و متخصص کسب و کار و ۳۰ داور متخصص حوزه ریلی و تعداد قابل توجهی بازدیدکننده از مدیران عامل شرکت‌ها با معرفی ۸ ایده برتر به کار خود پایان داد.

علی شهابی افزود: نخستین رویداد استارت آپ ریلی کشور همزمان با هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی و با حضور بیش از ۱۵۲ شرکت داخلی و خارجی با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و از حمایت‌های ویژه ستاد فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی ریاست جمهوری، راه آهن جمهوری اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری برخوردار شد.

وی یادآور شد: در سال رونق تولید تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا گام دوم انقلاب را با شکوه و ماندگار سازیم و با توان بیشتر و مدیریت انقلابی جهادی چالش‌های صنعت ریلی کشور را شناسایی و حل کنیم.

شهابی تاکید کرد باید قبول کنیم جوانان منبع تحولات عظیم کشور هستند و برگزاری این استارت آپ ها کار بسیار بزرگی است که به حل چالش‌های کشور کمک می‌کنند.

به گزارش ایرنا، استارت آپ ویکند یک رویداد آموزشی و تجربی در سراسر دنیاست که در سه روز متوالی برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.