| کد خبر: 190188 |

ساماندهی حمل و نقل برون‌شهری خوانسار

فرماندار خوانسار گفت: ساماندهی ناوگان حمل و نقل برون‌شهری خوانسار به توسعه یافتگی و یکسان شدن قیمت مسکن و زمین در شهر کمک می‌کند، البته برای حمل و نقل مسافران به مرکز شهر تعدادی تاکسی در محل ترمینال شهر مستقر هستند.

تین نیوز

فرماندار خوانسار گفت: ساماندهی ناوگان حمل و نقل برون‌شهری خوانسار به توسعه یافتگی و یکسان شدن قیمت مسکن و زمین در شهر کمک می‌کند، البته برای حمل و نقل مسافران به مرکز شهر تعدادی تاکسی در محل ترمینال شهر مستقر هستند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرنگار ایمنا منصور کمالی امروز (پنجشنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به ساماندهی خودروهای حمل و نقل برون شهری این شهرستان، اظهار کرد: توسعه شهر نیازمند نگاه تخصصی و آینده‌نگر مسئولان است.

وی با بیان اینکه تاکسی‌های برون‌شهری مکلف به جابجایی مسافران از شهر مبدأ به شهر مقصد هستند و حمل مسافران در داخل شهر برعهده تاکسی‌های درون‌شهری است، افزود: تردد تاکسی‌ها و مینی‌بوس‌ها برون‌شهری به سمت ترمینال ناوگان اتوبوسرانی، نقش موثری در کاهش بار ترافیکی و تصادفات برون‌شهری و کاهش تنش‌های اجتماعی دارد.

فرماندار خوانسار با بیان اینکه توجه به قانون و رعایت اصول مقررات راهنمایی و رانندگی موجب کاهش ناهنجاری‌ها در حوزه حمل و نقل است، خطرنشان کرد: حمل و نقل یکی از راه‌های اقتصادی کسب درآمد است و حرکت تاکسی‌های درون‌شهری تا حاشیه‌ شهر موجب گردش مالی و رونق کسب و کار می‌شود.

کمالی با اشاره به نقش رسانه‌ها در توجیه و آگاه‌سازی مردم برای انتقال ناوگان حمل و نقل برون‌شهری به خارج از مرکز شهر، یادآور شد: با توجه به ظرفیت محدود خیابان اصلی شهر و تردد وسائل حمل و نقل برون‌شهری از شهرستان‌های همجوار در مرکز شهر، موجب افزایش بار ترافیکی شهر و بروز ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شد.​

وی با بیان اینکه توسعه زیربناهای حمل و نقل مهم‌ترین ضرورت در رشد اقتصادی هر شهر است، گفت: ساماندهی ناوگان حمل و نقل برون‌شهری خوانسار به توسعه یافتگی و یکسان شدن قیمت مسکن و زمین در شهر کمک می‌کند، البته برای حمل و نقل مسافران به مرکز شهر تعدادی تاکسی در محل ترمینال شهر مستقر هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.