| کد خبر: 190185 |

نیروی دریایی ارتش به کمک نفتکش‌های حادثه دیده در دریای عمان رفتند

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با استفاده از تجهیزات گشت و شناسایی هوایی، موقعیت شناورهای حادثه دیده را دریافت و تیم‌های امداد هوایی و دریایی را به محل حادثه اعزام کرد.

تین نیوز

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با استفاده از تجهیزات گشت و شناسایی هوایی، موقعیت شناورهای حادثه دیده را دریافت و تیم‌های امداد هوایی و دریایی را به محل حادثه اعزام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، پس از اعلام مرکز تجسس و نجات استان هرمزگان به نیروی دریایی ارتش و درخواست این مرکز مبنی بر امداد رسانی به شناورهای حادثه دیده در دریای عمان، منطقه یکم این نیرو با دریافت اخبار تکمیلی و موقعیت تقریبی محل حادثه، با استفاده از تجهیزات گشت و شناسایی هوایی، موقعیت شناورهای حادثه دیده را دریافت و تیم های امداد هوایی و دریایی را به محل حادثه اعزام کرد.

بر اساس این گزارش، با توجه به فاصله شناورها از ساحل ایران، یک شناور غیر ایرانی نزدیک به محل حادثه قبل از سایر نیروهای امدادی در محل حضور یافته و پس از دریافت خدمه شناور اول، آنها را به کشتی‌های امداد و نجات ایرانی تحویل داد که ملیت آنها در حال بررسی است.

گفتنی است، چگونگی حادثه و ابعاد آن توسط مراجع ذیصلاح در حال بررسی است اما اخبار غیرموثق حاکی از وقوع حریق بر روی عرشه شناورها است و ظاهراً هر دو شناور حامل میعانات گازی بوده‌اند.

شایان ذکر است، نیروی دریایی ارتش، همواره نهایت تلاش خود را برای امداد بشردوستانه فارغ از ملیت نفرات مستقر در شناورها و مالکیت شناورها و محموله به کار خواهد بست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.