| کد خبر: 190144 |

◄ صیانت از محیط زیست دریایی و کنترل تردد شناورها در خلیج فارس

دوره آشنایی با تجهیزات مدیریت "آب توازن کشتی ها" در بندر شهید رجایی برگزار شد.

تین نیوز

 معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با تجهیزات مدیریت آب توازن کشتی ها در بندر شهید رجایی با حضور نمایندگانی از هفت استان ساحلی ایران خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، اسماعیل مکی زاده ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: براساس مقررات و الزامات ملی و بین المللی و همچنین ارتباط مستقیم با انتقال گونه های غیر بومی، سرایت بیماری ها، آلودگی های فلزات سنگین و سوخت، مقوله کنترل آب توازن بسیار شناورهای متردد در پهنه های دریایی حائز اهمیت است.

وی افزود: بر همین اساس، دوره آموزشی آشنایی با تجهیزات مدیریت آب توازن کشتی ها با هدف رعایت وظایف ملی و بین المللی در راستای حفظ و صیانت از محیط زیست دریایی و کنترل تردد شناورهای متردد در آب های استان هرمزگان واقع در دو پهنه دریایی خلیج فارس و  دریای عمان، برگزار شد.

مکی زاده تصریح کرد: بیش از ۳۵ نفر از مسئولین و کارشناسان مرتبط در ستاد مرکزی سازمان بنادر و ادارات کل بنادر هفت استان ساحلی کشور در این رویداد حضور داشتند.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در پایان گفت: این دوره آموزشی دو روزه به منظور آشنایی بیشتر و دقیق تر کارشناسان امر، با آخرین تجهیزات نمونه برداری آب توازن کشتی و با همکاری معاونت های دریایی و مهندسی عمران روزهای سه شنبه و چهارشنبه( ۲۱ و ۲۲ خرداد ماه) در بندر شهید رجایی برگزار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.