| کد خبر: 190140 |

◄ اتمام طرح بهسازی و نوسازی واحد ایمنی و آتش نشانی فرودگاه آبادان

مبادلات پیام های فرودگاهی و هوانوردی فرودگاه آبادان خودکار شد.

تین نیوز

سرپرست فرودگاه آبادان از نصب و راه اندازی سامانه اطلاعات فرودگاهی خودکار و اتمام طرح بهسازی و نوسازی واحد ایمنی و آتش نشانی این فرودگاه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه آبادان، جواد نجمی با اعلام این خبر در خصوص راه اندازی سامانه خودکار اطلاعات فرودگاهی تاکید کرد: بی تردید استفاده از فناوری های جدید ارتباطی نقش مهمی در کاهش خطای انتقال اطلاعات پروازی دارد.

سرپرست فرودگاه آبادان با اشاره به دقت و سرعت بالای این سیستم گفت: با راه اندازی این سیستم اطلاعات فرودگاهی و هوانوردی به صورت اتوماتیک از شبکه AFTN دریافت و در محدوده خاص محیط پیرامونی فرودگاه بر روی فرکانس معینی پخش می شود.

 نجمی مزایای این سیستم را تسهیل و تسریع در ارایه اطلاعات، دقت، ارتقای امنیت و کاهش خطای نیروی انسانی در مبادله اطلاعات فرودگاهی به پروازها بیان کرد. 

وی همچنین از اتمام طرح بهسازی و نوسازی واحد ایمنی و آتش نشانی فرودگاه آبادان خبر داد و گفت: از جمله اقدامات انجام شده در این طرح می توان به زیرسازی، روکش آسفالت و احداث جاده عریض دسترسی خودروهای ایمنی به سطوح پروازی( از طریق تاکسی وی B )، تعویض و تعریض درهای اتوماتیک پارکینگ خودروهای ایمنی و آتش نشانی، بهسازی ساختمان ایمنی و احداث اتاق مسوول در طبقه فوقانی ساختمان ایمنی اشاره کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.