| کد خبر: 190134 |

معاون ساخت وتوسعه راه‌ها:

◄ آغاز عملیات بهسازی راه اصلی جم- پالایشگاه گاز فجر

با حضور نماینده مردم شهرهای جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی عملیات بهسازی 15 کیلومتر از راه اصلی جم- پالایشگاه گاز فجر جم با هدف اصلاح مشخصات هندسی مسیر و با اعتبار 700 میلیارد ریال آغاز شد.

تین نیوز

معاون ساخت وتوسعه راه‌ها خبر داد:‌ با حضور نماینده مردم شهرهای جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی عملیات بهسازی 15 کیلومتر از راه اصلی جم- پالایشگاه گاز فجر جم با هدف اصلاح مشخصات هندسی مسیر و با اعتبار 700 میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، صبح امروز با حضور معاون ساخت وتوسعه راه‌ها و نماینده شهرهای جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی عملیات بهسازی راه اصلی جم- پالایشگاه گاز فجر جم آغاز شد.

محمدرضا کدخدازاده مسیر این پروژه را در جنوب شرق استان بوشهر در محدوده شهرستان جم اعلام کرد و گفت: این محور مسیر ارتباطی بین شهرهای ریز، انارستان و پالایشگاه جم با شهر جم است و  با توجه به ترافیک بالای این مسیر بهسازی آن نقش موثری در افزایش ایمنی، سرعت و کاهش طول مسیر ارتباطی با پالایشگاه دارد.

وی اظهار داشت: عملیات بهسازی از خروجی شهر جم تا روستای قائدی در گذشته مطالعه شده  و بخشی از آن نیز از شهر جم تا روستای بابا مبارکی به صورت چهارخطه و از میدان تا ابتدای ورودی تل قلعه به صورت دو خطه بهسازی شده است.

کدخدازاده با اشاره به طول 15 و نیم کیلومتری مسیر ادامه داد: بهسازی مسیر با هدف اصلاح مشخصات هندسی شامل افزایش شعاع قوسی افقی مسیر به حداقل 250 متر به منظور افزایش دید و نیز کاهش شیب طولی مسیر به حداکثر 6 درصد اجرایی شده است.

معاون ساخت وتوسعه راه‌ها تاکید کرد: در این عملیات همچنین تعداد 15 دستگاه آبروی جدید احداث خواهد شد و 27 دستگاه آبرو نیز تعریض می‌شود.

وی اعتبار مورد نیاز برای این طرح را 700 میلیارد ریال دانست و افزود: به منظور اجرایی شدن این پروژه 520 هزار متر مکعب خاکبرداری ترانشه، 380 هزار متر مکعب خاکریزی، 39 هزار و 500 متر مربع قالب بندی، 130 تن آرماتور، 34 هزار متر مکعب بتن ریزی، 41 هزار تن آسفالت، 31 هزار متر مکعب زیراساس و 24 هزار متر مکعب اساس صورت خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.