| کد خبر: 190097 |

وزیر راه و شهرسازی در بازدید از غرفه شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو):

◄ دیدار وزیر راه و شهرسازی در بازدید از غرفه شرکت راه آهن شهری تهران

به همت و اراده شرکت متروی پایتخت پیشرفت های قابل توجهی در توسعه حمل و نقل ریلی صورت گرفته است.

تین نیوز

 وزیرراه و شهر سازی با اشاره به اینکه وضعیت پیشرفت های مترو طی سال های اخیر قابل توجه بوده است، گفت:به دلیل اهمیت و ضرورتی که توسعه شبکه حمل و نقل ریلی دارد، امیدواریم متروی پایتخت هرچه سریعتر به هدف گذاری مد نظر 500 کیلومتر مترو در تهران دست یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو)، محمد اسلامی در حاشیه بازدید از هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی از غرفه این شرکت در سالن 7 نیز بازدید کرد و گفت: پیشرفت های قابل توجه متروی پایتخت منجر به استقبال شهروندان نه تنها در تهران بلکه سایر کلانشهرهای کشور از این سیستم حمل و نقل عمومی شده است.

وی با تاکید بر نقش توسعه خطوط مترو در توسعه پایدار شهری،تصریح کرد: امیدواریم با همکاری و مشارکت شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) و شرکت قطارهای حومه ای راه آهن  همچنان مسافران؛ حمل و نقل ریلی را به عنوان مناسب ترین وسیله جا به جایی انتخاب کنند.

وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: با فعالیت ها و اقدامات مکمل از سوی این دو مجموعه (شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی) می تواند با توسعه خطوط و افزایش کیفیت این وسیله حمل و نقل ریلی ضمن  افزایش سطح زندگی شاهد تحول در توسعه حمل و نقل عمومی و میزان استقبال شهروندان از این وسیله  باشیم.

هفتمین نمایشگاه  بین المللی حمل و نقل ریلی و صنایع وابسته از تاریخ 19 خرداد ماه تا 22 ماه جاری در محل دایمی نمایشگاه بین المللی از ساعت 10 صبح تا ساعت 18 در حال برگزاری است و علاقه مندان می توانند از غرفه شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) در سالن 7 بازدید کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.