| کد خبر: 190075 |

◄ تلاش برای افزایش پروازهای تهران و شیراز

برنامه‌ریزی سلام‌ایر برای پرواز به مشهد، اصفهان، کیش و بندرعباس

تین نیوز

مدیرعامل هواپیمایی سلام‌ایر با اشاره به آغاز پروازهای این شرکت به مشهد بعد از پایان تابستان گفت: برای برقراری پرواز به اصفهان، کیش و بندرعباس برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، کاپیتان محمد، مدیرعامل شرکت هواپیمایی سلام‌ایر عمان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به افتتاح پرواز مسقط-تهران این شرکت هواپیمایی در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: بازار ایران برای ما بسیار مهم است، چراکه روابط ایران و عمان بسیار خوب است و در مرحله ارتقا قرار دارد.

وی ادامه داد: مسافران پرواز مسقط-تهران از تنوع زیادی برخوردار هستند. تجار به دلیل افزایش روابط تجاری از این پرواز استقبال می‌کنند، همچنین دیدارهای خانوادگی یکی دیگر از علل استقبال از این پرواز است.

کاپیتان محمد با اشاره به ارتقای روابط ایران و عمان گفت: ایران و عمان هر دو کشورهای گردشگرپذیری هستند، به همین دلیل گردشگران زیادی نیز بین دو کشور رفت و آمد دارند. از سوی دیگر بسیاری از مردم عمان نیز به خاطر مراکز درمانی تهران و شیراز، برای درمان به ایران می‌آیند. همچنین سفرهای مذهبی که بیشتر به مشهد انجام می‌شود، علت دیگری برای استقبال از پروازها به مقصد ایران است.

وی افزود: نکته دیگر این است که این پرواز می تواند به عنوان پرواز کانکشن استفاده شود، بنابراین مسافران این پرواز تنوع زیادی دارند.

مدیرعامل هواپیمایی سلام‌ایر با اشاره به برنامه‌ریزی آتی این شرکت برای افزایش پروازها به مقصد ایران گفت: ما امیدواریم که پروازهای شیراز و تهران خود را به صورت روزانه برقرار کنیم. همچنین بعد از تابستان پروازهای سلام‌ایر به مقصد مشهد آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: برقراری پرواز به مقاصد اصفهان، کیش و بندر عباس نیز در برنامه‌های ما قرار دارد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.