| کد خبر: 190072 |

در غرفه موسسه مطبوعاتی تین در نمایشگاه ریلی انجام شد

◄ رونمایی نشریه «قطار» با حضور وزیر راه‌وشهرسازی/ رسانه‌ها از تولید داخل حمایت کنند

وزیر راه و شهرسازی در مراسم رونمایی از نشریه تخصصی قطار از رسانه ها و مطبوعات درخواست کرد تا آینه حمایت از تولید داخل شوند.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی در مراسم رونمایی از نشریه تخصصی قطار از رسانه‌ها و مطبوعات درخواست کرد تا آینه حمایت از تولید داخل شوند.

به گزارش تین‌نیوز محمد اسلامی در مراسم رونمایی از اولین شماره نشریه «قطار» که باهمراهی سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی، سید حسن موسوی‌نژاد رئیس شورای سیاست‌گذاری نشریه قطار و مسعود ذهبیون مدیر مسئول این نشریه و موسسه تین  انجام شد؛ از رسانه‌ها خواست تا در انتشار اخبار خود بیش از گذشته از تولید داخلی حمایت کنند.

موسوی‌نژاد رئیس شورای سیاست‌گذاری نشریه قطار نیز در این مراسم  عنوان کرد: دیگر بر کسی پوشیده نیست که حضور بین‌المللی در عرصه‌های مختلف در دنیای امروز که بر محور ارتباطات می‌چرخد. همه صنایع چه در کشورهای جهان اول و چه در کشورهای توسعه یافته در تلاش هستند تا با بروز و ظهور بین‌المللی بازارهای موجود خود را توسعه داده و در پی بازارافزایی بربیایند.

وی ادامه داد: صنعت حمل و نقل نیز با توجه به ماهیت خود نه تنها از این قاعده مستثنی نیست که بین‌المللی شدن آن به دلیل زیرساختی بودن و ضرورت وجودی برای مهیا کردن مقدمات توسعه سایر بخش‌ها ضروری‌تر به نظر می‌رسد.

موسوی‌نژاد با تاکید بر نگاه به بازارهای بین‌المللی گفت: باید در این زمینه با برنامه ورود کرده و افق‌های خودمان را با نگاهی به بازارهای هدف ترسیم کنیم، این‌که چقدر از مسافرت‌های بین افغانستان و پاکستان می‌تواند روی ریل‌های ما انجام شود؟ چقدر از بار این کشورها می‌تواند از طریق راه‌آهن ما حمل شود؟ چطور می‌توانیم سهم خود را از تراتزیت اقصی نقاط جهان به کشورهای همسایه افزایش دهیم و ده‌ها سؤال دیگر از این دست، پرسش‌هایی است که باید به دنبال پاسخ آن باشیم.

او افزود: کلید یافتن پاسخ این سؤالات هم دید و نگاه بین‌المللی است که باید در صنعت ریلی ما نهادینه شود. این چکیده‌ای از نگاه نشریه «قطار» به راه‌آهن ایران است. نگاهی که تلاش می‌کند با ایفای نقش رسانه‌ای خود در برقراری ارتباط مفید و مستمر بین بدنه حاکمیتی و فعالان صنعت ریلی کشور با همتایان ایشان در حوزه بین‌الملل، آن را جاری کند.

نشریه قطار اولین نشریه تخصصی سه زبانه در حوزه حمل و نقل ریلی است که از سوی موسسه مطبوعاتی و اطلاع رسانی تین منتشر می شود.

مخاطبان برای تهیه این نشریه می توانند به غرفه موسسه مطبوعاتی و اطلاع رسانی تین در سالن 7 هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی مراجعه کرده و یا با شماره تلفن تماس  4460389-021حاصل کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.