| کد خبر: 190041 |

مدیرکل بنادر و دریانوردی بندر امیرآباد:

◄ برنامه‌ریزی برای تبدیل سه شهر مازندران به منطقه آزاد تجاری

مدیرکل سازمان بنادر و دریانوردی استان مازندران اعلام کرد که حدود 70 درصدی سرمایه‌گذاری در بندر امیراباد در حوزه صنعتی است.

تین نیوز

هفته گذشته نمایندگان شهرهای بندری استان مازندران با لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در راستای پیرامون تسریع در روند مصوبه منطقه آزاد تجاری مازندران نشست داشتند که در این نشست نمایندگان خواستار رسیدگی و تسریع پروژه منطقه آزاد تجاری مازندران در قالب سه لکه نوشهر، فریدون‌کنار و امیرآباد شدند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی بندر امیرآباد در گفتگو با خبرنگار تین‌نیوز در رابطه با اینکه منطقه آزاد شدن نوشهر، فریدون‌کنار و امیرآباد چه تأثیر و نقشی در توسعه این بنادر ایجاد می‌کند، عنوان کرد: در حال حاضر می‌توان از منطقه ویژه امیرآباد که حدود 50 تا 60 درصد قوانین منطقه آزاد در آن اجرا می‌شود، به عنوان یکی از موفق‌ترین بنادری که قوانین منطقه ویژه در آن عملیاتی است نام برد.

رضوانی با بیان اینکه بخش خصوصی در مجموعه بندر امیرآباد چیزی حدود هزار و 360 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است، گفت: از این مبلغ حدود 70 درصدی سرمایه‌گذاری صنعتی است.

وی تصریح کرد: با منطقه آزاد شدن بندر امیرآباد یکسری امکانات و اتفاق‌ها مانند فعال شدن بانک‌های خارجی، بازار خرده‌فروشی و ... می‌تواند در اینجا نیز انجام شود اما در همین شرایط نیز این بندر از لحاظ صنعتی عملکرد بسیار خوبی دارد.

وی افزود: در حال حاضر بندر امیرآباد در قسمت صنعتی تکلیف خودش را بهتر از هر منطقه آزاد دیگری انجام می‌دهد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.