| کد خبر: 189988 |

◄ مدیرعامل بهره‌برداری مترو: قطار ملی در کشور ساخته می‌شود

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران به این موضوع نیز اشاره کرد که، انچه مسلم است این‌که عزم جدی برای ساخت قطار ملی در کشور شکل گرفته است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران همزمان با برگزاری هفتمین نمایشگاه ریلی و صنایع وابسته به همراه رئیس هیات مدیره این شرکت در غرفه تین نیوز حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، فرنوش نوبخت در حاشیه این بازدید در پاسخ به سوال خبرنگار تین نیوز در خصوص دلیل حضور معاون اول رئیس جمهور در واگن سازی تهران، گفت: اقای جهانگیری به منظور بازدید از روند ساخت واگن‌ها در واگن سازی مترو در این مجموعه حضور پیدا کردند.

وی با تاکید بر اینکه معاون اول رئیس جمهور در این بازدید که به همراه شهردار تهران و روسای شورای شهر و واگن سازی تهران و مدیران عامل مترو تهران صورت گرفت، قول‌های مساعدی برای تامین منابع به منظور ساخت واگن دادند.

نوبخت به حضور رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در بازدید از واگن سازی تهران به همراه معاون اول رئیس جمهور پرداخت و اظهار کرد: اقدامات جامعی در حمایت از ساخت قطار ملی در داخل کشور در حال شکل‌گیری است. قطاری که کاملا ساخت داخل باشد. به این منظور دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل ونقل پیشرفته ریاست جمهوری نیز وعده‌هایی برای تحقق این مهم دادند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران به این موضوع نیز اشاره کرد که، آنچه مسلم است این‌که عزم جدی برای ساخت قطار ملی در کشور شکل گرفته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.