| کد خبر: 189986 |

◄ جزئیات خطوط جدید مترو تهران و مشهد از زبان یک مقام مسئول در «فراب»

معاون توسعه کسب و کار فراب ابراز امیدواری کرد: بخشی از مترو خط یک موسوم به خط 8، تا پرند هرچه زودتر با تامین منابع و رفع معارضین وارد مدار بهره‌برداری شود.

تین نیوز

معاون توسعه کسب و کار شرکت فرآب در تشریح چگونگی تجهیز خط یک و هفت مترو تهران، گفت: پروژه‌های مترو خط دو مشهد و خط 7 تهران در حال حاضر از اهمیت ویژه‌ای برای این شرکت برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، محسن رام با اشاره به اینکه در پروژه خط 7 مترو تهران و خط دو مشهد، گام‌های اساسی برداشته شده است: قرار است خطوط یاد شده در سال جاری به پایان برسند.

وی با اشاره به اینکه، پروژه قطار شهری مشهد در زمان راه‌اندازی فاز نخست خط 2 قطار شهری، شامل شش ایستگاه به طول هشت کیلومتر از بلوار طبرسی تا میدان شهدا ساخته شده و با سه رام قطار شامل 15 واگن وارد مدار بهره‌برداری شد، افزود: شرکت فراب از ابتدای ورود به حوزه طرح‌های صنایع ریلی تا به امروز، پروژه‌های مهمی را به صورت EPC در این حوزه، اجرا کرده و یا در دست اجرا دارد.

محسن رام، تصریح کرد: از جمله این پروژه‌ها، می‌توان به طراحی، تأمین و اجرای تجهیزات و ناوگان پروژه خط 2 قطار شهری مشهد (فاز اول خاتمه یافته)؛ طراحی، تأمین و اجرای تجهیزات پروژه خط 7 مترو تهران  طراحی، تأمین و اجرای تجهیزات پروژه خط 8 مترو تهران (فازهای اول و دوم خاتمه یافته)؛ طراحی، تأمین و اجرای تجهیزات تونل راه‌آهن تهران-تبریز؛ طراحی، تأمین و اجرای تجهیزات مترو گلشهر- هشتگرد و احداث قطعه اول تونل قطار شهری کرمانشاه، اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه فراب پیمانکار تجهیزات و تکنیکال خطوط مترو در کشور است، افزود: البته علاوه بر این مسئولیت، شرکت فراب در مترو مشهد مسئولیت تامین واگن به منظور به کارگیری در خطوط ترو این شهر را نیز برعهده دارد.

معاون توسعه کسب و کار فراب ابراز امیدواری کرد: بخشی از مترو خط یک موسوم به خط 8، تا پرند هرچه زودتر با تامین منابع و رفع معارضین وارد مدار بهره‌برداری شود.

رام در تشریح رابطه فراب با شهرداری و شرکت مترو تهران نیز، خاطرنشان کرد: به جرات می‌توان گفت یکی از کارفرمایان فراب شهرداری تهران و مشهد هستند ک همکاری خوبی با یکدیگر در زمینه تجهیز مترو دارند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.