| کد خبر: 189965 |

از محل اعتبارات ملی؛

۱۵۰ میلیارد تومان به توسعه راه‌های اردبیل تخصیص یافت

معاون عمرانی استاندار اردبیل از تخصیص اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان به توسعه راه‌های این استان از محل اعتبارات ملی خبر داد.

تین نیوز

معاون عمرانی استاندار اردبیل از تخصیص اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان به توسعه راه‌های این استان از محل اعتبارات ملی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود امامی یگانه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان پارس آباد افزود: این اعتبار برای اجرای ده‌ها پروژه در حوزه راهسازی استان تخصیص یافته که نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی یافته است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط جاده‌های شمال استان، چهارخطه کردم محور پارس آباد-بیله سوار به طول ۵۰ کیلومتر، چهارخطه کردن محور گرمی - بیله سوار به طول ۵۱ کیلومتر و مسیر سه راهی صحرا تا رضی به طول ۱۵ کیلومتر و جمعاً به طول ۱۱۶ کیلومتر، جزو اولویت اصلی در حوزه راه است که در مرحله مناقصه و واگذاری به پیمانکار هستند.

معاون عمرانی استاندار اردبیل اضافه کرد: پروژه چهارخطه کردن سه راهی صحرا به ارباب کندی در شمال این استان نیز به طول ۱۸ کیلومتر تا هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: چهارخطه کردن محور سربند به پارس آباد نیز به طول ۲۰ کیلومتر در دست اقدام بوده که در مجموع حدود ۸۵ میلیارد تومان برای پروژه‌های راه‌های مواصلاتی شمال استان در سال ۹۸، اختصاص یافته است.

امامی یگانه با اشاره به پیگیری‌های لازم برای اخذ مجوز واگذاری پروژه چهارخطه نمودن مسیر قره آغاج تا سه راهی مشگین شهر افزود: در کنار این اقدامات ایمن سازی، روشنایی، خط کشی، نصب دوربین و علائم هشدار دهنده نیز در مسیرهای پرتردد تقویت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.