| کد خبر: 189954 |

معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از غرفه شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو):

◄ پیشرفت های چشم گیر متروی پایتخت در مدت کوتاه

متروی پایتخت در مدت کوتاه عمر خود پیشرفت های چشم گیری داشته است.

تین نیوز

معاون وزیرراه و شهر سازی با اشاره به اینکه در سالهای اخیر به دلیل رشد جمعیت شهرها؛ حمل و نقل ریلی در زمینه جا به جایی مسافر بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است، گفت: در این میان بر خلاف متروی سایر کلانشهرهای دنیا هرچند متروی پایتخت از عمر چندانی برخوردار نیست اما در همین مدت کوتاه ثمرات و دستاوردهای خوبی را برای شهروندان و خدمات رسانی به آنان داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو)، سعید رسولی در باردید از هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی از غرفه این شرکت در سالن 7 نیز بازدید کرد و گفت: پیشرفت های چشم گیر و قابل توجه متروی پایتخت منجر به استقبال شهروندان نه تنها د رتهران بلکه سایر کلانشهرهای کشور شده است.

وی  با اشاره به اینکه عملکرد قابل توجه در توسعه خطوط مترو منجر به تغییر رویکرد شهروندان در استفاده از وسیله حمل و نقل عمومی به جای وسایل نقلیه شخصی شده است، بیان داشت:مردم ارتباط خوبی با مترو برقرار کرده اند و این مهمترین شاخصه در ارزیابی موفقیت مترو و دست اندرکاران امر است. 

وی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) تصریح کرد: امیدواریم با همکاری و مشارکت شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) و شرکت قطارهای حومه ای راه آهن به منظور اتصال شبکه راه آهن ،  همچنان مسافران حمل و نقل ریلی را به عنوان کم هزینه ترین و بهینه ترین وسیله جا به جایی انتخاب کنند.

هفتمین نمایشگاه  بین المللی حمل و نقل ریلی و صنایع وابسته از امروز 19 خرداد ما تا 22 ماه جاری در محل دایمی نمایشگاه بین المللی از ساعت 10 صبح تا ساعت 18 در حال برگزاری است و علاقه مندان می توانتد از غرفه شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) در سالن 7 بازدید کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.