| کد خبر: 189934 |

◄ طرح راهداری محوری در قزوین آغاز شد

اجرای طرح راهداری محوری در طول راه‌های ارتباطی استان و همزمان با آغاز سفرهای تابستانی آغاز شد.

تین نیوز

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: اجرای طرح راهداری محوری در طول راه‌های ارتباطی استان و همزمان با آغاز سفرهای تابستانی آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، جواد حق لطفی افزود: طرح راهداری محوری امسال با هدف ارتقاء ایمنی آغاز شده و در آن ۲۶ راهدارخانه با ۳۰۰ راهدار به همراه ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی اظهار داشت: حضور مستمر گشت‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در کنار سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان در نقاط حساس جاده‌های استان، اجرای لکه‌گیری راه‌ها با ۱۲ هزارتن آسفالت، خط کشی به طول ۶۰۰ کیلومتر، پاک‌سازی و شست و شوی مستمر تابلوها و علائم ایمنی راه، رفع عیب خاموشی تیرهای روشنایی و چراغ‌های چشمک زن به طول ۲۲۰ کیلومتر، رگلاژ و تسطیح شانه راه‌ها به طول ۲ هزار کیلومتر و رفع اختلاف ارتفاع شانه راه و اصلاح شیب شیروانی به طول ۲۰ کیلومتر از جمله اقدامات در دست اقدام هستند.

به گفته وی، اجرای ۴۰ کیلومتر نیوجرسی در محور آزاد راه قزوین - زنجان، بازسازی، تعمیر و نصب گاردریل به ویژه در جاده‌های شریانی و کوهستانی به طول ۴۰ کیلومتر، آشکار سازی ۱۸ دماغه خروجی و ۱۲ نقطه پرحادثه، نظافت حریم راه‌ها، جمع‌آوری دستفروشان واطلاع رسانی نیز از دیگر برنامه‌های این طرح است.

حق لطف یادآور شد: امسال مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در کنار سایردستگاه های خدمات رسان تلاش دارد تا زمینه ارتقاء ایمنی عبور و مرور در سطح راه‌های ارتباطی را فراهم آور.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.