| کد خبر: 189923 |

رئیس دانشگاه علم وصنعت در افتتاحیه هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت حمل و نقل ریلی:

◄ ضرورت استفاده کاربردی از ظرفیت های علمی برای توسعه صنعت ریلی

استفاده کاربردی از ظرفیت های علمی برای توسعه صنعت ریلی ضروری است.

تین نیوز

رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران از آمادگی این دانشگاه برای حل مشکلات فراروی توسعه صنعت ریلی خبر داد و گفت: استفاده کاربردی از ظرفیت های علمی رویکرد دانشگاه علم وصنعت برای حل مشکلات صنعت ریلی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، جبار علی ذاکری در هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه ریلی اتفاق خوبی برای هم افزایی شرکت ها است ، افزود: صنعت حمل و نقل ریلی باید از این فرصت به خوبی استفاده کند.

وی اضافه کرد : شناسایی چالش صنعت ریلی و شرکت های مرتبط با آن از سوی دانشگاه علم وصنعت موجب ارائه راه حل های مناسب و ارتباط راهبردی بین این دوبخش خواهد شد.

ذاکری اظهار داشت: همکاری دانشگاهیان و دست اندر کاران صنعت ریلی تا کنون موجب اتفاقات بسیار خوبی در حمل و نقل ریلی و افزایش سهم بار و مسافر شده است.

وی با اشاره به اظهارات دبیر کل UIC در کنفرانس سال ۱۹۹۸ در ژاپن مبنی بر ترکیب حمل و نقل ریلی درون و برون شهری تصریح کرد: بر این اساس عزمی جدی برای توسعه راه آهن درون و برون شهری در کشورهای مختلف شکل گرفته است و باید این ایده در ایران نیز جا بیفتد.

وی با بیان ظرفیت های علمی، توان مهندسی و اجرایی در زمینه ریلی در کشورمان زیاد است، گفت: اگر به سمت مباحث کاربردی حرکت کنیم ، نتایج این مطالعات را در سطح کیفی زندگی مردم خواهیم دید .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.