| کد خبر: 189821 |

◄ تاکید بر مدیریت مصرف حامل های انرژی در راه آهن شرق

مدیرکل راه آهن شرق با تاکید بر مدیریت مصرف حامل های انرژی خواستار صرفه جویی در هزینه های جاری اداره کل شد.

تین نیوز

مدیرکل راه آهن شرق با تاکید بر مدیریت مصرف حامل های انرژی خواستار صرفه جویی در هزینه های جاری اداره کل شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن شرق، محمد رضا چنگانی با تاکید بر ضرورت اصلاح روش های مصرف و صرفه جویی در هزینه ها گفت: شرایط امروز به گونه ای است که بایستی با حداکثر استفاده از منابع موجود بالاترین میزان بهره وری را داشته باشیم.

وی از روسای ادارات و واحدها خواست اهمیت موضوع صرفه جویی را در جلسات خود با پرسنل مطرح کرده و راه های افزایش بهره وری و بالندگی سازمانی را آموزش دهند.

مدیرکل راه آهن شرق گفت: صرفه جویی زمانی انجام می شود که بهره وری دستگاه ها ارتقا یابد و افزایش بهره وری منوط به تحقق عواملی نظیر آموزش نیروی انسانی، ایجاد تغییرات در روش های انجام کار، ایجاد احساس و اعتقاد راسخ نسبت به کار در بین کارکنان است که منجر به انگیزه، دلسوزی، خلاقیت و نهایتا بهره وری سازمان می شود.

وی افزود: در امر صرفه جویی بایستی نگاه هوشمندانه به کار و مصارف آب، برق، سوخت و مواد مصرفی و خدمات مورد نیاز جامعه داشت.

چنگانی از کلیه روسای ادارات خواست با رعایت اصل صرفه جویی، مصرف انرژی، آب، مواد اولیه و تجهیزات شامل کاغذ و ... را مدیرت کرده و دستورالعمل ابلاغی مدیرعامل راه آهن جممهوری اسلامی ایران را ملاک عمل قرار دهند.

وی گفت: کاهش مصرف آب با توجه به شرایط اقیلمی منطقه، استفاده از روشنایی روز و سیستم های کم مصرف روشنایی، جمع آوری دستگاه های مازاد در واحدها و ارائه گزارش ماهیانه مصرف انرژی و مقایسه با سال گذشته از جمله اقداماتی است که می توان در این راستا انجام داد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.